Gå til innhold

Til alle sammen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Til folk som rett og slett ikke eier folkeskikk, der jeg kommer i fra må du ha folkeskikk for å beholde tennene.. Viss ikke våkner du opp 14 dager etter du var frekk, med grus i kjeften..

Har sett mange rare poster her, og folk som legger ut bilder av en eller annen bil som er kosta på endel penger.. Så begynner enkelte personer å skrive at absolutt ALT er feil med bilen.. Greit nok viss personen skriver i topic: "si din mening om denne bilen" men når det står: "dette er bilen min" da ber ikke personen om at du skal skrive ned all dritten du kommer på bare fordi du er feit og ikke har penger til bil..

Greit forumet er frivillig og man kan se vekk viss man ikke liker det man leser..

Men hva med at folk ikke skriver sånn dritt?

Det fungerer ikke sånn i hverdagen at man kan si til butikk dama " hei di stygge hore du burde farge håret, ser ut som du har vært opperert i hele tryne" fordi om det er ytringsfrihet i norge.. Vertfall ikke her oppe..

Er driiitt lei av folk som rett og slett er UHØFFLIG med folk, det går ann å skrive ting på en annen måte..

Viss DU ikke liker bilen til en annen person så kan du skrive: jeg liker den ikke. ferdig med det.

Jeg liker personlig ikke BMW, men jeg sitter ikke å leiter opp hver å enkelt BMW å skriver at de ser ut som et dass..

Og de bilene jeg ikke liker, de gir jeg positiv tilbakemelding på UANSETT om jeg liker bilen eller ikke.. Det er tross alt folk som står bak disse bilene og har brukt mye av sin fritid og penger på dette. Går ann å vise respekt..

Å den som kommer med noe dritt nå han skal bare legge ved navn.

Skal du være tøff i kjeften så får du stå for det..

Roger

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray :pray :pray

Smarteste jeg har lest som er skrevet på dette forumet!

Skulle likt å se enkelte her inne slenge så mye dritt rett i tryne på den/de personene som de gjør her inne!

Bil i norge koster MYE penger og tar mye tid og heldigvis er smaken forskjellig fra person til person så hvis noen spør om DIN mening så for all del svar dem men ikke sitt å sleng dritt til folk selv om de har annen smak en deg! :deng

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:pray :pray :pray

Smarteste jeg har lest som er skrevet på dette forumet!

Skulle likt å se enkelte her inne slenge så mye dritt rett i tryne på den/de personene som de gjør her inne!

Bil i norge koster MYE penger og tar mye tid og heldigvis er smaken forskjellig fra person til person så hvis noen spør om DIN mening så for all del svar dem men ikke sitt å sleng dritt til folk selv om de har annen smak en deg! :deng

I`ll second that :pray :pray

Bjørn

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Roger! :p

Jeg er enig i det du sier. Man trenger ikke legge ut om alt mellom himmel og jord bare fordi man selv ikke liker bilen til en annen.. Og jeg irriterer meg over all offtopic som blir skrevet på forumet! Mye tullsnakk mellom personer, i andre sine topicer!

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de bilene jeg ikke liker, de gir jeg positiv tilbakemelding på UANSETT om jeg liker bilen eller ikke..

Det er forskjell på drittslenging og konstruktiv kritikk. Forøvrig enig med posten, selv om jeg er beryktet for å være ekstra hvass mot folk med f. eks. Lexuslys på en bil som man ikke finner Toyota Altezza-merker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å den som kommer med noe dritt nå han skal bare legge ved navn.

Skal du være tøff i kjeften så får du stå for det..

Vel, det er en god del som blir litt Terminator når de havner bak en skjerm, de tror at alt er lov og alt går bra. Men de tar jo ganske så feil på alle punkter...

Og hva gjør det med fellesskapet her inne, at det er noen som MÅ kverulere og slenge dritt om alt som ikke er slik de personlig liker? Link

Er så enig det går an å bli!! Flere burde tatt trådstarters første innlegg til ettertanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider