Gå til innhold

Til alle sammen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Bare negativitet gagner ingen, konstruktiv kritikk derimot er nyttig.

Slenger meg på bølgen som er enig med trådstarter..

PS.

"14 dager etterpa med grus i kjeften?" Lagt mange i koma du?

"Hvorfor kan ikke kvinner rygge?"

Gutten bygger amatør anlegg: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=111618

http://www.bilforumet.net/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på drittslenging og konstruktiv kritikk. Forøvrig enig med posten, selv om jeg er beryktet for å være ekstra hvass mot folk med f. eks. Lexuslys på en bil som man ikke finner Toyota Altezza-merker på.

Mer enig med deg, enn med trådstarter, men kan legge til at jeg sier det på en høflig måte. Som sagt hele poenget må være å gi konstruktiv kritikk, slik at bileier kan endre det om han skulle være enig(folk har forskjellig smak..). Å bare si at bilen er stygg hjelper lite verken for den som poster, eller for eier av bilen.

Edit: Men det å starte en tråd, med å true enhver som skulle være uenig med trådstarter, med å slå ut tennene, er i drøyeste laget...

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men det går da vel ann og skrive at bilen er stygg på en pen måte? gjør det ikke. istedet for at folk skriver at denne bilen er en skam for samfunnet senk den mere og kutt ut all den plasten. da går det ann og skrive den bilen hadde gjort seg bedre uten så mye plast og litt mere senk. det synes nå jeg.

Det er jo akkurat det jeg skriver... konstruktiv kritikk.

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

konstruktiv kritikk er det som får en person til å forbedre seg, drittslenging fører til at folk styrer bilen sin inn i nesa på lastebiler!

Så nå burde alle på forumet tenke på lastebilsjåførene der ute, og oppføre seg pent!

PS: litt overdrevet, men you get the point!

Mvh. Hans -

Det er ikke fart som dreper, det er smellet.

It's not the fart who kills, it's the smell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare negativitet gagner ingen, konstruktiv kritikk derimot er nyttig.

Slenger meg på bølgen som er enig med trådstarter..

PS.

"14 dager etterpa med grus i kjeften?" Lagt mange i koma du?

Nei, det var vel bare for å få det litt frem.. Var litt irritert akkurat der å da for å si det sånn.. :) Regnet med posten kom til å bli slakta totalt.

Poenget med hele greia er at man kan vise folkeskikk. Så blir som regel alt så mye bedre. Oppføre seg som man må gjøre elelrs her i verden.

'97 Audi A4 Turbo Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som det satt dypt hos deg Error, og bra du fikk ut det ut og at så mange er enig med deg.

Jeg er spesielt enig i poenget ditt om hvor mye penger og tid man legger inn i bilen sin når det er en hobby, og selv om man vil drite i hva andre syntes, er det jævlig kjipt å høre det noe negativt ; )

P.S. Jeg er en jævel til å rygge ; )

Be nice. I'm blond

Lenke til kommentar
Del på andre sider