Gå til innhold

Trenger hjelp med å Fikse lednings nett. (Tynset)

Ranger emnet

m@ts

Anbefalte innlegg

Hei jeg har problemer med lednings nettet i bilen min har akurat bytta motor fra K til F men så mangler jeg å koble opp lednings nettet å det har jeg ikke så god peiling på så jeg lurer på om det er noen i nærheten av Tynset i nord-østerdalen som har litt peil på lednings nett til volvo 230F 93 mod og bilen som dette skal inn i er en 87 mod med 230K motor. Noen som kan hjelpe?

MVH MATS

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke noe galt med F motoren. Jeg her plukka ut K motoren og satt i en F motor får og få ned bensin forbruket for den gamle k Motoren brukte jo 1,5 liter på mila før jeg plukket den ut så har jeg satt nedi en F motor men mangler og koble opp ledningsnette så jeg får F motoren til og gå..

Altså 230K ut Og 230F inn

MVH mats

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvordan jeg skal koble sammen de nye ledningene som kommer fra motren til det gamle lednings nette og slikt å hvor jeg skal koble til insprutsrelle og hvor jeg finner det i dele bilen og alt slik.. er ikke så god med ledninger å slikt men å bytte motor og alt det andre greide jeg fint selv..

men jeg vurderer snart å sende helle bilen på volvo men det er jeg redd for at det blir litt vel dyrt i grunn.. men jeg tror nersten det engleste har vært å får takk i et komplett lednings nett fra en nyere bil der alt er..

for jeg kjøpte med en 83 mod med en F motor fra 93 og motorn gikk som bare det i dele bilen men den var totalt opp rusta. men jeg tror det var litt hjemme mekk på lednings nette å slikt i den..

Volvo 940 Lt 96 mod

Opel Ascona b 77mod

Volvo 240 87mod

VW Caddy 86mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei hvordan jeg skal koble sammen de nye ledningene som kommer fra motren til det gamle lednings nette og slikt å hvor jeg skal koble til insprutsrelle og hvor jeg finner det i dele bilen og alt slik.. er ikke så god med ledninger å slikt men å bytte motor og alt det andre greide jeg fint selv..

men jeg vurderer snart å sende helle bilen på volvo men det er jeg redd for at det blir litt vel dyrt i grunn.. men jeg tror nersten det engleste har vært å får takk i et komplett lednings nett fra en nyere bil der alt er..

for jeg kjøpte med en 83 mod med en F motor fra 93 og motorn gikk som bare det i dele bilen men den var totalt opp rusta. men jeg tror det var litt hjemme mekk på lednings nette å slikt i den..

når du plukker ut av delebilen merker du alt du tar ut, og alt som blir igjen i bilen.

viss du tar hele ledningsnettet så er det bare to ledninger fra matta til sikringsbox'en. og legge opp ledninger til bensinpumpe/rele. er svært lite omfatttende.

og så må du såklart ha kobla til kontakten på torpedoveggen, der du har strøm til starterinnslaget, og signal fra oljetrykksgiver, temp. føler osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider