Gå til innhold

hva med noen tutorials for folk som er helt nye i photoshop?

Ranger emnet

Ole-P

Anbefalte innlegg

som topic sier hva med å legge ut noen tutorials for oss som faktisk ikke kan noe i photoshop men har har lyst å begynne å lære. alle tutorials som ligger ute her nå så må man jo egentlig være ganske dreven eller hvertfall ha noe peil på photoshop. så ting som kan være simpelt for andre er jo umulig for oss som faktisk ikke kan.

her snakker jeg om åssen ting skal stilles inn osv.

åssen man bruker pen tol (klipping liming?) , litt enkel brushing. osv helt nede på amatør nivået.

åssen man klipper limer. lager nye layers osv.

så hvis noen kan lage en veldig detaljert tutorials for oss.

på ting som:

-senking

-bytting av felger

-sote vinduer

-carbon panser

-styling

her trenger vell ikke resultatet å bli det beste bare vi kal lære oss åssen dette skal gjøres så kan vi selv avangsere selv seinere. men vi trenger grunn prinsippene. og detaljerte tutorials. så hvis noen har lyst til å laget dette så hadde jeg og sikkert mange andre satt stor pris på det. hadde vært en fin julegave for oss sikkelige nybegynnere.

på forhånd tusen takk

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

[x] - Bmw e30 320i 87mod (hugget) --- [x] - Golf 2, 90 mod 1.8gl (vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomix skrev:
Veiledere (Sticky)

Glacius Tutorials (Sticky)

Remember to read the sticky son, you don't want to ask a question that's allready answered in a sticky.

akkurat det jeg har gjort vettu. men for oss som ikke har hatt noe kontakt med photoshop så er mange av de tutorials'ne der ganske umulige å få til.

Mvh

Ole-P

[o] - Subaru Impreza 06mod 2,0l ---- [x] - Corolla e11f, 01 mod 1.4l (vrak-front mot front)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nedi skrev:
bruk mer tid, ha tålmodighet og vær nøyaktig

er ikke altid det er nok med nøyaktighet og tolmodighet nåe man ikke har den peilinga men trenger for å kunne gjøre alt? så derfor jeg laget denne tråden i håp om noen kunne lage noen tut for oss sikkelige amatører.

Mvh

Ole-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men det er jo klart man kan IKE forvente at man skal kalre å lage det alt mulig på ingenting , FØRST og fremst MÅ du lære deg og kjenne Photoshop, in og ut , og da mener jeg at du søker på google og leter etter andre basic tuturials , så du vil lære deg hoved tingene i PS ; det er " BRUSH , PENTOOL " LAYERS , HISTORY , og andre diverse tools , , når du kan dette og føler du kan beherske programmet , så kan du starte med de tutorialsene som jeg har laget og digimods , før det vil være som å gå i en mørk hule uten lommelykt ;)

Glac

" looking at things differently "

Lenke til kommentar
Del på andre sider