Gå til innhold

Kjøp av Spoiler/spoilerlippe

white_volvo

Anbefalte innlegg

Hei!

Er d noen her som vet hvor jeg kan kjøpe sånn spoilerleppe til primera med luftehull midt i som ligner på grillen til primera'n?

Har ikke noe bilde av slik lippe akkurat nå, men jeg skal prøve å finne

-1991 Volvo 960 Turbo - Planer om å bygge om til S90 utseende etterhvert

-1992 Volvo 850 GLT - Solgt

-1987 Volvo 240 GL - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bjørnstad bil kan skaffe.... men d bli vel en 3000 spenn d å sikkert..... vært kjekt å funne ei internettside som man kan bestille fra, og kanskje få d billigere....

Vet ikke ka dein leppa heter nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror bjørnstad bil kan skaffe.... men d bli vel en 3000 spenn d å sikkert..... vært kjekt å funne ei internettside som man kan bestille fra, og kanskje få d billigere....

Vet ikke ka dein leppa heter nei....

Heter "Camino" leppe...

Delenr: KE610-2F000

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk sett en gjøk med GT og sånn leppe. Blei bare tull. Mye rart ute å går. Også sett P11-144 øyelokk på en P11. Så nesten teitere ut ;) GT fangeren er jo penere/renere enn original fanger og den leppa syns jeg.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke GT du ønsker å sette den på? Tror ikke den vil passe til GT støtfangeren i form. Den er beregnet til vanlig støtfanger (ikke gt utgaven) som er avrundet der nede....

d e på æn GT æ ønska å sette den på ja..... d e sant at Gt fangeren e litt avrunda nederst ja..... hmm... var dumt d da:( Men d er cupvings på den nå da.... så d får holde trur æ:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d e på æn GT æ ønska å sette den på ja..... d e sant at Gt fangeren e litt avrunda nederst ja..... hmm... var dumt d da:( Men d er cupvings på den nå da.... så d får holde trur æ:)

Kan du ikke bare bygge om fronten din da, om du vil ha den lavere mener jeg..

Jeg har den "orginale" fronten på min, som er bygget om (one of a kind, tror jeg)

http://home.no.net/nyhusern/IMG_0657.jpg

How mutch do you know about yourself, if you've never been in a fight

Lenke til kommentar
Del på andre sider