Gå til innhold

Konkuranse #28 Komentarer/Spørsmål

Ranger emnet


MSpeed

Anbefalte innlegg

  • Svar 112
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

1024x768

 

I know... Lerret er i 1028x768, men selve bildet er mindre. Jeg har rettet på det, hvis Imageshack bare kunne komme seg opp!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til MeSs!

Husk at S2000 står speilvendt!

Selv syns jeg stolene var litt vel røde :P Men det er vel smaksak?

Nå legger jeg meg, god natt:)

bilforumetccopy4mb.jpg

Vet :) var bare for at ingen sku bruke det samme som meg at jeg la ut den.

vet at felga går utafor bredera.. var fordi jeg la alle layers unntatt di isammen :).

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig at alle gjør noe med lyktene.... Og Nomix, du måtte cleane den, litt merkelig at du også har tatt vekk S2000 merket, sideblink, dørhåndtak og bagasjelokk... Jaja...

 

EDIT: Lyktene dine var fete!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt merkelig at alle gjør noe med lyktene.... Og Nomix, du måtte cleane den, litt merkelig at du også har tatt vekk S2000 merket, sideblink, dørhåndtak og bagasjelokk... Jaja...

 

EDIT: Lyktene dine var fete!

Jeg liker det hellothere

Den eneste bilen jeg til dags dato ikke har cleanet var en Alfa 159, den trengte bare en annen farge ;)

Liker lyktene dine, ganske fancy :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår