Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hva syns dere om sånne striper over taket? (er ikke helt sikker på hva det heter :respect :D ) Den er forresten til salgs: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=6714384&sid=5aTNs1y_o291874&pos=16&tot=23 den hadde ikke gått lange biten... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Synes ikke det er fint på den bilen, å ihvertfall ikke den fargekombinasjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Ble volvo orginalt levert sånn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Yallla!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 kalles vel viper striper.som viper kom orginalt med. ser helt jævlig stygt ut på den volvon. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Var ikke så langt unna en russebil... yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Var ikke så langt unna en russebil... yodude JA.Ser ut som den kommer fra halden,å den forige eiern har de møkkete olaboksene oppuder arma (se for deg ballesplitten) ikke har han vaska seg på en uke og snusen render nedover tenna.Alle har vel opplevd disse *gutta* som kommer kjørende med alt fra trekkspill musikk til eddie meduza violin .Mens de henger ut av vindu å slår håndflata mot plåten i taket for å lage bass. Disse RÆVHØLA har ødelakt mange fine 242 :deng Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Var ikke mye pent, det der. Noen biler/stiler klarer å flyte et sett med Viperstriper, men ikke denne. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 kalles vel viper striper.som viper kom orginalt med. ser helt jævlig stygt ut på den volvon. shelby kom nok med de stipene over 30 år før viper.... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 shelby kom nok med de stipene over 30 år før viper.... Det har du fulstendig rett i.Men jeg har aldri hørt folk sakt: jeg skal ha shelby striper på bilen. Men jeg hører ofte:jeg vil ha/skal ha viper striper. MEN STYGGE ER DEM PÅ VOLVO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Propellue Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Unnskyld meg, men heter det ikke egentlig Le-mans striper? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slire_sladd Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 kan sikkert være fint hvis det er riktige farger som blir brukt. prøv ut i photoshop før du evt lakkerer, sånn at du slipper å ende opp med et så jævelig resultat som det der... Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Volvo_gutten Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Kanskje den hadde sett bedre ut hvis det hadde vært andre farger? Rosa&grønn f.eks. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 nesten rart at det ikke er zebra eller kuskinn-setetrekk i blen også! det dær er bare maks harry på en volvo. ikke bra ikke bra. r.i.p Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 rånekjerre Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg