volvoraaner Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Noe som har filma no kjøring på snø å is enda i år el? Om det er det så legg ut her da. Få samla alle på ett sted. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har filmet ett klipp:/ Men har kjørt i flerfoldige timer.. Så fort det kommer mer og ny snø, og jeg har skiftet foringen, som sikkert blir iløpet av uka. Skal det filmes! :D Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hmm, glemte video camen på teamsideways treffet i varpeskogen. kan høre med noen av gutta om de har no.. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Vi får mekke vår egen film volvoraaner! Jeg kan stille opp med noen "heftige" brekk sladders... Begynner å få teken på å ligge breit ifra shell ned til kjerka nå :D (bare det ikke kommer biler imot) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Lekte meg på skjedsmohallen senest i sta men hadde ikke med noe kamera. Men driver ikke folk å kjører på Tryvann hver eneste dag da? Bare å ta med ett kamera opp ditt det så får man sikkert mye heftig film å legge ut :cocain: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford granada Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Fint å kjøre bakhjulstrekker nå :D hørte onkel blå har vært borte på skedsmo hallen ...de sier at førerkort blir beslaglagt med en gang..så tror ikke det er stedet om dagen. men er masse andre steder vel...;) veit noen om bra steder...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vi får mekke vår egen film volvoraaner! Jeg kan stille opp med noen "heftige" brekk sladders... Begynner å få teken på å ligge breit ifra shell ned til kjerka nå :D (bare det ikke kommer biler imot) bare å si i fra fres, jeg ligger bredt je, så kan du filme, je har ikke no kamera Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Fint å kjøre bakhjulstrekker nå :D hørte onkel blå har vært borte på skedsmo hallen ...de sier at førerkort blir beslaglagt med en gang..så tror ikke det er stedet om dagen. men er masse andre steder vel...;) veit noen om bra steder...? Ja det er vel egentlig ikke så typisk det! Ta lappen fra de som tar en runde eller 2 på en på en parkeringsplass er vel egentlig bare å oppfordre oss til å gjøre det på offentlig vei istedet :aug: Utrolig SMART tilltak fra politiet sin side :fuckme2: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hvorfor ikke se det positive i det? man lærer seg jo å kontollere bilen bedre om man får sladd på den da, lærer seg å kjenne bilen bedre. Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Holder på å lage film. men det begynner å bli lite biler igjen. Har vært to motorhavarier å to kræsj :crazysant . så er litt stille om dagen, men filmer så fort det er no slædding. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Holder på å lage film. men det begynner å bli lite biler igjen. Har vært to motorhavarier å to kræsj :crazysant . så er litt stille om dagen, men filmer så fort det er no slædding. det er bra. Men hva gjør du her nå? kom deg ut å sladd å lag film da mann Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hehe tryna på sykkel på lørdags natta så må ta det litt rolig hehe. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hehe, fylla har skylda el? Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har prøvet en Volvo 240 på snø, og det ble litt sladding ja !! Ikke illa for første gang jeg kjører bil, men hade ikke kamera med meg da... :( Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoraaner Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hehe, volvo er som skapt for sladding:D hehe Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg