Gå til innhold

Vintersladding????

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 54
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lekte meg på skjedsmohallen senest i sta men hadde ikke med noe kamera. Men driver ikke folk å kjører på Tryvann hver eneste dag da? Bare å ta med ett kamera opp ditt det så får man sikkert mye heftig film å legge ut :cocain:

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får mekke vår egen film volvoraaner! Jeg kan stille opp med noen "heftige" brekk sladders... Begynner å få teken på å ligge breit ifra shell ned til kjerka nå :D (bare det ikke kommer biler imot)

bare å si i fra fres, jeg ligger bredt je, så kan du filme, je har ikke no kamera

Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å kjøre bakhjulstrekker nå :D

hørte onkel blå har vært borte på skedsmo hallen ...de sier at førerkort blir

beslaglagt med en gang..så tror ikke det er stedet om dagen.

men er masse andre steder vel...;) veit noen om bra steder...?

Ja det er vel egentlig ikke så typisk det! Ta lappen fra de som tar en runde eller 2 på en på en parkeringsplass er vel egentlig bare å oppfordre oss til å gjøre det på offentlig vei istedet :aug: Utrolig SMART tilltak fra politiet sin side :fuckme2:

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvet en Volvo 240 på snø, og det ble litt sladding ja !! Ikke illa for første gang jeg kjører bil, men hade ikke kamera med meg da... :(

Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!!

Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts.

http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing

Lenke til kommentar
Del på andre sider