ZtilongZ Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 I går hadde jeg vært på fest, men på vei hjem ringte LaStrada og hade gått tom for olje... Derfor ble jeg med ut en tur og så lagde vi den sykeste driftingstyle filmen!! Med en VW Passat, FW http://ztilongz.gfxdesigners.com/drifting_like_hell.wmv Hold dere fast, ikke prøvd dette hjemme! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Deej Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 I går hadde jeg vært på fest, men på vei hjem ringte LaStrada og hade gått tom for olje...Derfor ble jeg med ut en tur og så lagde vi den sykeste driftingstyle filmen!! Med en VW Passat, FW http://ztilongz.gfxdesigners.com/drifting_like_hell.wmv Hold dere fast, ikke prøvd dette hjemme! det der var seriøst ikke vits å legge ut engang, dårligst jeg har sett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hvordan er det egentlig å take med en vanlig bil uten bur?Den blir ikke totalt most så du får taket tredd over huet? :P den justyen eg gikk på taket med var det tynne astolper på,hadde stor fart og likevel gikk det bra!kan bare være det var flaks også...:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LaStrada Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 det der var seriøst ikke vits å legge ut engang, dårligst jeg har sett Det der var seriøst ikke vits å ta seriøst engang.... :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe,trenger noe trening til da...gikk litt seint rundt svingene! Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 hehe,trenger noe trening til da...gikk litt seint rundt svingene! Ålreit å starte litt rolig... får heller guffe på litt etterhvert! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Det gikk jo i 60 - 65 rundt svingen der. Kjører man fortere mister man grepet på forhjula og det er jo litt ukult. Med mindre man satser mye før men da er ikke veien brei nok :P Får finne noen andre steder som er litt bedre og morsommere... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Det gikk jo i 60 - 65 rundt svingen der. Kjører man fortere mister man grepet på forhjula og det er jo litt ukult. Med mindre man satser mye før men da er ikke veien brei nok :P Får finne noen andre steder som er litt bedre og morsommere... bytt til pigg framme og piggfritt bak så er det mer morro!passat er jo ikke akkurat den idielle bilen heller...må ha rwd! :crazysant Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 ta dere heller en tur opp til vestmarksetra.. er vel utafor skolen på spikkestad det der. litt liten plass. og kjøp dere en rwd a;) Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 ta dere heller en tur opp til vestmarksetra.. er vel utafor skolen på spikkestad det der. litt liten plass. og kjøp dere en rwd a;) Er litt utenfor Spikkestad U.skole og den nye barneskolen ja... Snart blir det Suzuki SJ413'en til Laaars og da blir det saker! Siter FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Oh yeah... da blir det sidelengs ut av alle svinger mens jeg spinner på alle fire... eller kun bakhjula, om jeg vil :D Men med de dekka jeg har på nå er det ingen sak å få den ut med 4WD'en inne... prøver jeg med RWD så glipper bare forhjula hvis det er veldig glatt. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 http://www.rabiatmotor.com/jocke/snobus.wmv :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet Desember 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 21, 2005 kul film.. skulle tatt begge i piretter og ,eller kul film Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Vi på Sørum/Sørumsand driver å lager film :D Hit til har vi en del brae klipp. Blandt annet et der jødahl på forumet legger bmwèn sin millimeter fra autovernet :) granada,sierra 4x4, sierra osv er jo også med :) Vi skal filme mer så regner med at filmen er ute på nett her i januar :D Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Den filmen med calibraen og evoen var sinnsykt fet. Fikk virkelig lyst på mere nå :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg