spenol Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hei! Har funnet noen småting jeg har lyst på hos http://www.directcarparts.co.uk . Tror det var noen her på forumet som hadde kjøpt litt deler der. Lurte bare på om de var fornøyd med sjappa - var leveringstiden lang, ble det veldig mye påslag for frakt når varene skulle til Norge osv... Engelske firma har det med å være trege, og siden både innenlands frakt og VAT er inkludert i prisen deres er det jo litt vanskelig å regne ut en eksakt norsk pris. Anyone? Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henrikfr Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Jeg veit ikke noe om hvordan det er med importering av styling fra england. Men du får ha lykke til med styling av bilen din Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spenol Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by henrikfr Jeg veit ikke noe om hvordan det er med importering av styling fra england. Men du får ha lykke til med styling av bilen din Jotakk :) Men det var ikke så mye import-biten jeg lurte på, det var mer om dette er et seriøst firma osv... Siter A quitter never wins. A winner never quits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg