Audiboy Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Kersher: Navn og nummer på disse folka? Bor i stavanger og har en S4 som hadde trengt litt lakk her og der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 jeg har desverre ikke navn nummer. etter han jeg kjenner har lakka bilen kan jeg jo se om det er verdt de 8000,-? isåfall viss det er bra skal jeg lakke først!! ;) men jeg skal få tak i navn nummer til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TAm Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by CorollaGT Sendte deg pm. Takker :) Siter Imponert...men ikke overrasket. Låven racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Joda, de klarte å lakkere den helt ned, men de grå skjørtene heter Aero-styling:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg