Mouh Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 CorradoClubNorwegen.Com er endelig oppe og kjører! Dere er alle invitert til å melde dere inn som de Corrado-frelste dere er! ;) CorradoClubNorwegen kan by på et forum som vi håper at kan bli det største innen Corrado relaterte emner. Annet enn dette så vil det også bli et Gallery som bilder fra events og treff vil bli lagt på. Sidene er enda ikke 110% ferdige men det er ikke så mye som gjenstår. hvis det skulle være noe som dere savner der så ikke nøl med å sende meg en mail på: webmaster@corradoclubnorwegen.com link: CorradoClubNorwegen Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 JIPPI! :cocain: happyhappy :pray yodude :kiss Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Registrert!:D Rock on! yodude yodude yodude yodude Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60 Racing Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg vill gjerne havne på medlems lista selv om jeg for tiden er uten lappen! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Me2 Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg vill gjerne havne på medlems lista selv om jeg for tiden er uten lappen! :D det er bare å regge seg det vettu ;) Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg