andrej1 Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Hva synes folket om den nye Mercedes Sprinter? Sprinter har vært en suksesshistorie for Mercedes-Benz, ikke mindre enn 1,3 millioner Sprintere er solgt siden den første så dagens lys for ti år siden. Opp gjennom årene har modellen gjennomgått stadig fornyelser og modellen har holdt stand mot konkurrentene. Med nye Sprinter ser det ut til at den tyske produsenten vil sette en ny varebilstandard. Nye Sprinter kommer i en rekke forskjellige størrelser. Den kan leveres i tre akselavstander, fire karosserilengder, tre takhøyder og mange karosserivariasjoner. Når det gjelder motoriseringen er det flere nyheter å finne. Det er snakk om fire- og sekssylindrede dieselmotorer fra 88 til 184 hk, samt en V6-bensinmotor på 258 hk. En bred omtale av den nye Mercedes-Benz Sprinter vil du finne i neste utgave av YrkesBil. http://www.bilinfo.no Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Har egentlig ingen mening....leter ikke etter kassebil for å si det sånn :) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JgrMeistR Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Vel... den var jo... stor. Siter [X] 1989 Mazda 626 2.0I 16v DOHC Coupe (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vel... den var jo... stor. x2 Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lidir Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 funker sikkert like dritt som alle de andre mercedes kasse bilene som er store.. vito er jo i sin egen klasse der hehe.. Siter Mitt Prosjekt: - Mercedes 190e w201 90" "You should never underestimate the predictability of stupidity!" Macgyver can build an airplane out of gum and paper clips, but Chuck Norris can kill him and take it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Æsj. Mye styggere en den gamle. Ble for feminin. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Vet null om de nye, men de gamle var værtfall bare møkka. Grei automat er det eneste jeg kan komme på som var OK med de bilene. Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Nye LT kommer til å bli produsert på samme fabrikk, var hos forhandler og så bilder før i dag. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 selvsagt .. de må spare pengene så bossene kan kjøpe horer la merce lage bilene Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Vet null om de nye, men de gamle var værtfall bare møkka. Grei automat er det eneste jeg kan komme på som var OK med de bilene. Veldig gammel tråd.. Men prøver :) Forrige type sprinter var faktisk veldig bra! Eneste var et dyseproblem på de første cdi motorene. Og dårlig automatkasse.. Sprintshiftkassa.. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Sprintshift er noe forbanna dritt. Fytti helvete så mye jeg har bannet over den dritten. Men automat kassene (Ikke sprintshift kassene) har vært utrolig bra etter min mening. Aldri hatt noe tull med de. Gudskjelov at de har gitt seg med sprintshift. I VW Crafter har de samme prinsippet utrolig nok, men der heter den Shiftmatic. Iveco har også ei søpplekasse som de kaller Agile. Eldgammel tråd da men er veldig fornøyd med min sprinter. Elektriske skyvedører og masse annet moro. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Hadde en VW Crafter av den lengste og høyeste typen man får på klasse B, som leiebil. Slektskapet med sprinter var svært tydelig inni bilen, da ingenting så ut som vw. Men bilen var god å kjøre, og ganske sprek med rundt 170hk. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 De bilene er helt like foruten front,baklamper motor og gir :) Knall gode biler! 163hk i den :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mopar-or-no-car Skrevet Oktober 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Er også litt mer utsyr å få på sprinter'n enn på crafter. Blant annet så får man foreløpig ikke xenon lys på crafter, ei heller svingelys sånn som på sprinter'n. Eneste jeg er skuffet over er at det er 5 trinns automatkasse i sprinteren. Det var litt nedtur da den forrige jeg hadde med sprintshift hadde 6 gir. Men det kommer nok det også. På den jeg har nå så får jeg inn europall på tvers, det fikk man ikke i de gamle. Crafter har jo registerreim og sprintern har kjede. Det er jo en fordel for meg hvertfall siden jeg kjører ca 90 000 i året. Har vært i tyskland med sprinteren jeg har nå to ganger. Begge ganger med henger og den har fungert alldeles utmerket. Sprinteren kommer med facelift i 2013. Var visst ikke store forskjellene. Det som er mest iøyenfallende er vel egentlig LED kjørelys. Facelift: [ATTACH]34140[/ATTACH] Og min [ATTACH]34141[/ATTACH] Ser ikke ut til å bli rare forskjellen. Siter 1999 Chrysler 300M 2.7 LR2003 Chevrolet Silverado 6.6 Duramax2009 Mercedes Sprinter 318 V6 CDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nonsens Skrevet November 28, 2012 Rapporter Share Skrevet November 28, 2012 (endret) Iveco har også ei søpplekasse som de kaller Agile. Kan du utdype, da jeg ikke kjenner meg igjen i beskrivelsen? Har kjørt en Daily med Agile-kasse 400.000 km, og det har ikke vært noen ting å sette fingeren på med den kassa - heller ikke resten av bilen, bortsett fra dritdårlig lyd i originale høyttalere. Endret November 28, 2012 av Nonsens Siter “Det er behov for å sørge for at vi ikke overinvesterer i veistandard”. (Solveig Torsvik, Ap) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg