Morten_A Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 Jeg trenger litt hjelp,så jeg kan sitte å sikle litt til.jeg har ingen filmer av disse bilene,men veit mange der ute sitter på disse filmene.Legg dem ut,å del med oss andre, For å se hvem bil KRH er Får å se hvem bil den røde 242 er (bla ned på siden) Det finnes sikkert ikke mange filmer av den røde.men den grønne finnes det mange av,så sleng ut. Takker til alle som bidrar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 på en gammal haug av en volvo. off altså. heh. nejda gromme de faktisk:P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 på en gammal haug av en volvo. off altså. heh. nejda gromme de faktisk:P Jævlig gromme :rockets hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 jeg får starte med en jeg fant da. trykk her kom med flere filmer av disse to volvoene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 de er råe! spesielt den krh sin :D husker på gatebil på våler for noen år siden :) den grønne 242'n gikk jævlig bra! glemmer nokk ikke de med første :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Når vi først er inne på Volvo. Er det noen som har noe video/bilder/info om en relativt anonym 240 med hinsides grom sugemotorlyd? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hør med Texascom, han kjører sugismaskin! :) Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Har sugings jeg ja... Hvilken 240 er det du tenker på 70c? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Har sugings jeg ja... Hvilken 240 er det du tenker på 70c? Han mener clean 240 med sugemotor sikkert. vil gjerne høre/se jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
christianracing Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 er det denne du mener?? http://2ndholeracing.com/css/members/skjegget.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Så kjedelig lyd,gikk ikkke noe serlig bra eller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen som vet hvor mye effekt det er i den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michael_ Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Noen som vet hvor mye effekt det er i den? i krh sin? i den er det 549 hk på 1.5 bar :) han kjører med 2 nå :D tror det er det :) men kan hende jeg husker feil da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 ingen som har filmer her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Desember 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Av den grønne eller den røde? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg