shm Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Greit.. jeg innrømmer det.. jeg har bestilt fra boomboom.no :P Satt å surfa rundt en natt, rettere sagt kvelden på 1. desember, og fant ut at jeg skulle sjekke siden deres. Nettop hørt om den. Der så jeg i deres "Julekalender" en 12" sub til ca halv pris av originalt.: http://www.boomboom.no/index.php?act=viewProd&productId=42 (den er nå satt tilbake til normal pris) Har lenge vært mellomfornøyd med en billig 10" Arizona Eagle jeg kapra i et tilbud. Er glad i billigmerker, hehe.. Så jeg slo til! Hva tror dere om denne? Ser forresten at den har 2 spoler, hvordan skal dette kobles på 1 forsterker? Og ja, jeg har en nokså billig forsterker også, Macrom ett eller annet, oppgitt 4x90W. Må vel investere i en annen forsterker til sub? Så får Macrom'en gå til frontsett/hattehylle.. Savner i første omgang litt mer "trøkk" enn jeg har klart å få ut av den kassa jeg har nå, med hjelp fra butikken jeg kjøpte den hos til å stille inn alt. Har en god del planer om hvordan jeg skal bygge bagasjerommet, bilen er en 1994 Honda Accord. Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Om det er en 4 kanaler du har, brokobler du bare en kanal på hver spole . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jo, tenkte på det.. Men kun 1 av kanalene på forsterkeren har "low pass" filter.. Hva kreves for å drive det elementet? Er vel langt ikke akkurat bra med for liten forsterker? Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Forsterkeren er neppe 2 ohm stabil i mono . Da må du ikke paralell koble, da ryker forsterkeren . Du bør kansje vurdere en egen bassforsterker . Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Har du kansje en anbefaling og et godt tilbud nå i juletidene? :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hmm lar seg nok ordne :) :crazysant Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audioteam Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Du har PM :crazysant Mvh Siter Driver Audioteam . Leder i Acap . Agent for Ice Audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hvis du liker billigmerker, hvorfor ikke kjøpe SoundMagus? :) mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shm Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hvis du liker billigmerker, hvorfor ikke kjøpe SoundMagus? :) Er vel fordi jeg ikke har hørt om det merket før.. Hadde heller ikke hørt om Vamp, men når tilbudet var der så kjøpte jeg :) Siter - 98 Honda Integra Type R - 93 Toyota Corolla 1.6 Automat *solgt* - 94 Honda Accord 2.3i SR *solgt* - 83 Ford Sierra 2.0L *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BoomBoxx Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Har en SoundMagus monoblokk på Vampen min, den spiller som et uvær. Sykt med power i den i forhold til prisen. Men blir bare høyt med den DC-12'ern, ikke noen som helst form for lydkvalitet. Blir nok et bytte snart, gitt! :) mvh Jan Rune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpontaN520i Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 kjøp plad forsterkeren til 3000 kroner inne på boom boom siden, den drar 2 drucilla dc-12 lett som en plett Siter SO LONG 520i RIP Fiesta Vectra A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg