splashmx6 Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 får litt noia når jeg ser en sånn film.... Bruker bilbelte flittig her, føler meg "naken" uten!!! Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 mange som sier de er så flinke til å bruke bilbelte, men tror ikke det er så mange som gjør det, spess på sånne små turer som "skal bare til butikken" Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Vet ikke om jeg har det fra mor og far eller hvordan jeg begynte men jeg setter det på automatisk når jeg setter meg inn i en bil. Jeg tenker ikke over det en gang lenger jeg. Har liksom blitt like naturlig som å lokke døra før du kjører?? Ja ja uansett TAKK MAMMA OG PAPPA:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimman Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg bruker bilbelte hver gang jeg kjører. Men jeg vet ikke helt om det skyldes at jeg er redd for å få bot eller redd for å skade meg. Men faktisk så gjorde disse filmene en godt sterk inntrykk på hvor viktig det er med belte, ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 ligger så automatisk inni hodet mitt å bruke belte... om jeg flytter bilen ut av gårdsplassen så av en eller annen merkelig grunn bruker jeg belte... føler ikke at jeg "sitter" fast inni bilen uten belte lixom... blir så.. ja ekkelt og kjøre da.. føler at jeg kan dette ut av setet når som helst... nei huff.. bruk belte.. er vel en grunn til at det er påbudt og bruke det .. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Trenger jo belte når man kjører aktivt uten sidestøtte i stolene :D Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyreX Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 HEhe, kverna. Men merker det selv, må ha belte.. Setter meg inn i bilen, så er belte det første jeg tenker på.. Satt på kino en gang, følte det var noe som mangla, og begynte å ta etter setebeltet.. Måtte le litt av meg selv da :P Siter - Volvo V70 '05 2.0T - Volvo 240 '83 B23A/M46 x Nissan Sunny 1.6 SLX x Suzuki RMX '04 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg