zanor Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Som topicen sier, Noen som har vert borti lignende rotor? Var på høggerebn for å skaffe meg ny fordeler siden tennings modulen på min gikk føyka og fikk en med litt merklig rotor, ser veldig ny ut egentlig.. Har ikke prøvd den. Noen som vet om det er no fordeler og/eller ulemper ved å bruke denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Ja, har det, på en IS 86, mener det skal gå en streng mellom pinnene, men har sett den akkurat sånn, den gikk helt greit. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanor Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Ja, har det, på en IS 86, mener det skal gå en streng mellom pinnene, men har sett den akkurat sånn, den gikk helt greit. Går ingen streng på min... Kansjke den mangler, fant den tross alt på høggern. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Skal funke, de uorginale trur jeg er sånn Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Is rotor dette ja.....har i hvertfall hatt det på alle is motorene mine Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanor Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Takker for svarene! Men skal det bare være to pinner? Eller skal det egentlig gå en streng i mellom som Granada sier? Syns det virker merklig at det skal være to pinner uten no i mellom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2005 Den strengen er jeg jeggu litt usikkerpå Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Har sett begge deler selv, mener de uten er slitt, ev annen type, funker iallefall greit slik, det beste er jo å stikke å kjöpe ny motorcraft rotor og lokk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg