Ejd33p Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 satt meg ned her en dag å tenkte" kaffor ikkje lage nokken vektora som e so enkle so mulig å likevell fer fram sjarmen i bilen?" så jeg gjorde det. Porscha er mye simplere en lamborghinien og tok også mindre tid ca 1 time totalt. lamborghinien tok 1 og en halv time. :D Jah! Kom med komentarer ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KristianG Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Jeg vil bli som deg!!! Du er helten min innen PS ass! Sykt bra det du lager :D Siter Le Golf Noir VW Golf III 2.0l GTI 8v Prosjekt Stormgrå! VW Golf III 1,8 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 nå er klokka 18.25 mn på posten til kristian g står det 18.45! hmm, rart?! er ikke noe bilder heller btw. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ser ikke bildene jeg... Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Nice, likte Porsche'n, original bilder ??? Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Ser dykk bileta no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ja.. pent arbeid.. Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 hva er Vektor???? Råe mods da! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sidelengs Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det der må være noe av det bedre jeg har sett. Strøkent... :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Sykt kult ejd33p ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest MrHenrik Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Du er helten min innen PS ass! Regner med dette er mekket i AI, siden det er vektor? Eller har du brukt streamline? Uansett kjempetøft! Fett å vite fremgangsmåten (på pm?) hvis det ikke er en yrkeshemmelighet.. ;) - Henrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Streamline er vel bare et vektoriseringsverktøy egentlig. Et program som gjør om pixelgrafikk til vektorgrafikk. Kjekt om man ikke orker å sitte endel timer med autotrace ;) Disse er nok laget i Illustrator ja. Det funker forsåvidt å gjøre det i Photoshop også, men Illustrator er suveren på vector. Da har vi både Photoshop og Illustrator. Noen som vil mekke en bil i InDesign? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 bruker photoshop, men er i lærings fasen på illustrator :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nice, likte Porsche'n, original bilder ??? Seriøst? Likte du Porschen? :wonder :op Så bra ut, men carbonen på panstret og på leppen til porschen er i forskjellig størrelse.. Så litt rart ut.. Ellers veldig bra :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Kult Phoenix, men please post i 1024x768 pixler, så er det greit for oss med lav oppløsning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg