Brandtenborg Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Endelig! Etter å ha sikklet på denne bilen i over ett år ble den endelig min! Det er en 1982 modell Ford Taunus 1,6. Bilen har kun gått 101.000 km. Dette er garantert etter som den er så strøken! Bilen er DØNN STRØKEN! Det er lite å sette fingeren på... Eneste jeg har funnet er noen hull i dørtrekkene etter høyttalere... Ellers så er dette en "ny" bil!!! Sa jeg at bilen var strøken?? Hehe! Har tatt noen bilder i garasjen, men det blei ikke så bra... Her er et av fronten: Og et av bakenden (Legg merke til plata under fangeren): Her er et bilde av bagasjerommet. Det er jo "ikke" brukt": Her er et bilde av motorrommet. Se ved skjermene hvor helt og pent det er: Her er et bilde som viser det bedre: Og interiøret er jo bare nydelig... Eneste som jeg sa var dørtrekkene: Og til slutt et bilde av det deilige instrumentbordet. Kall meg spesiell, men syns bare dette instrumentbordet er helt fantastisk!! Det kommer bedre bilder i dagslys, men får ikke gjort dette riktig enda... Målet med bilen er å ta vare på den og ikke bruke den på vinteren. Det skal ikke styles eller ødelegges på noen måte... Blir en koselig sommerbil til treff o.l. Det kommer som sagt bedre bilder som viser hvor strøken bilen er. Det kan ikke beskrives... Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Denne holder du original.Gjør du noe annet så kommer jeg og slår deg ihjel med en våt og godt kokt spaghetti! :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Går den og da? Er jo ikke alltid det er så bra at bilene står i ro så mye. Stått i ro lenge? Var jo strøken, uskyldig senk og felger så har du en feit bil Den går helt strøkent! Ikke brent lukt eller blårøyk! Det er jo ganske utrolig til en Ford å være! Hehe! Man vandaliserer ikke en sånn bil med styling! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Denne holder du original.Gjør du noe annet så kommer jeg og slår deg ihjel med en våt og godt kokt spaghetti! :thumb Denne skal holdes heeelt orginal! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hadde likt den med senking, breie 13"chromespokes kanskje tåkelys(orginallignende sådan uten jallakoblinger) og lett soting. Men holder jo med deg i å holde den original seff, bra noen greier det. En 2.0 hadde jo gjort seg og da men. Lykke til å gratulerer med ny fet bil. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hadde likt den med senking, breie 13"chromespokes kanskje tåkelys(orginallignende sådan uten jallakoblinger) og lett soting.Men holder jo med deg i å holde den original seff, bra noen greier det. En 2.0 hadde jo gjort seg og da men. Lykke til å gratulerer med ny fet bil. Man har Fiesta til sånne ting! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Den var fin den Taunusen, det er bra at du skal holde den orginal, spesielt hvis den er så strøken som du sier. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meduza Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tro det eller ei, men her i byen var det ei gammal dame som hadde en helt lik, bare ENDA mere strøken. Den hadde gått litt over 90.000 og ho brukte den kun til butikken. UTROLIG strøken bil. Den ble solgt for 10K om jeg ikke tar feil. Den var helt seriøst som ny. Men lykke til med denne! Ser ut til at det kommer til å forbli en flott bil om du følger opp. Siter Ford! 65 Mustang HT 66 Mustang HT 12m Varevogn. 17m 2,8. 20mTS. Consul Coupè. Granada Injection. ++++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Enig med deg, at intrumentpanelet er pent.. fikk flashback av Den 2 dørs Taunusen til Bestefar.. YA regga.. hvor den er nå aner jeg ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 senk og breie små felger er kult nok, men ikke hor opp den deluxe. Bruk fiestan til det som du sier :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raggaren Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Tro det eller ei, men her i byen var det ei gammal dame som hadde en helt lik, bare ENDA mere strøken. Den hadde gått litt over 90.000 og ho brukte den kun til butikken. UTROLIG strøken bil. Den ble solgt for 10K om jeg ikke tar feil. Den var helt seriøst som ny. Men lykke til med denne! Ser ut til at det kommer til å forbli en flott bil om du følger opp. Her hvor jeg bor er det et eldre ektepar som har en ganske strøken Granada som omtrent bare brukes til butikken. Siter -1994 Opel Corsa 1.4 Swing -2000 Yamaha TDR 125 x1987 Volvo 240 GL x1985 Volvo 740 GLE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Morro med sånn bil! Snart skal det tas service på den. Olje, oljefilter, plugger, pluggledninger, rotor, stift, fordelerlokk og reg.reim! Da tror jeg det skal bli bra! Gleder meg til våren! Jippi! :) Og en ting som er klart, er at det skal ikke senkes noe som helst! Eneste senkinga som blir er når mitt 130 kilos legeme settes i førersetet! :) Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 I dag så jeg bilen i skikkelig dagslys for første gang etter at jeg fikk den! Og som jeg lovte tok jeg noen bedre bilder enn de som ble lagt ut i begynnelsen av tråden! Her er de: Men det var ikke bare positivt å se den i dagslys... Da var noen bittesmå rustflekker rundt om kring... Men det er vel ikke annet å vente etter så mange år... Men bilen er like fin i mine øyne! Fant også ut at det er en del foringer i forstillinga som var rimelig morkene. Men det er jo ikke det værste det! Tok også et "samlebilde" av fordene mine! Er vel ikke så vanskelig å se hva som er bruksbilen!! Hehe! Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baron Skrevet Desember 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Kan jeg spørre hva du måtte betale for den!! Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Desember 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2005 Kan jeg spørre hva du måtte betale for den!! Under 20.000 kr Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg