Essex Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 har sett meg ut et bodykit som kommer på ca 13500 ferdig med moms. men hva med frakten? mye kommer det på med et firedelers bodykit? billigste måte seff, regner med at det er med båt. sånn ca seffern.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 det er seffern en fordel å fortelle hvor du bestiller fra. det blir seffern litt forskjellig frakt fra nabobøgda, i forholt til fra japan...;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Essex har sett meg ut et bodykit som kommer på ca 13500 ferdig med moms. men hva med frakten? mye kommer det på med et firedelers bodykit? billigste måte seff, regner med at det er med båt. sånn ca seffern.... De du skal kjøpe av bør vel vite det. Trodde du skulle selge bilen jeg? Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Hvordan bil har du nå Essex?? Jeg vet du har den 300ZX men hadde ikke du kjøpt deg Golf? Eller var det noe annet? Så det er til 300 du skal ha styling? Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Willypolly det er seffern en fordel å fortelle hvor du bestiller fra. det blir seffern litt forskjellig frakt fra nabobøgda, i forholt til fra japan...;) Japan ja Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleGud Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by VW4 Hvordan bil har du nå Essex?? Jeg vet du har den 300ZX men hadde ikke du kjøpt deg Golf? Eller var det noe annet? Så det er til 300 du skal ha styling? hehe... mange som gikk på den ja ! lol lol lol Siter -LilleGud -=Nissan X-Trail=- -=Nissan 200sx - s14a Prosjekt =- -=x-bil - Nissan 200SX - s14=- -=x-bil - Impreza GT=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Willypolly Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by LilleGud Japan ja ja, du vet det landet, som ligger uti havet et sted langt der borte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW4 Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by LilleGud hehe... mange som gikk på den ja ! lol lol lol Nei faen..Var det kødd??chicken Siter X: 2002 Yamaha R6 X: 2000 Golf X: 1999 Audi TT X: 2000 Golf 4 Jubileum X: 1998 Golf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by eirikoo De du skal kjøpe av bør vel vite det. Trodde du skulle selge bilen jeg? er ikke så flink til å komunisere på japansk! hehe uff, klarer ikke det =) men har funnet ut at bilen ikke er så vanskelig å selge! flere stykker som har meldt interesse! det er jo positivt å vite! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 HAR NOEN NOE Å KOMME MED TIL TOPIC? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Essex er ikke så flink til å komunisere på japansk! hehe uff, klarer ikke det =) Hvordan skal du få bestilt da, uten å kommunisere? :) En seriøs sjappe klarer å svare på hvor mye det koster med frakt. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by eirikoo Hvordan skal du få bestilt da, uten å kommunisere? :) En seriøs sjappe klarer å svare på hvor mye det koster med frakt. hehe sant nok! vurderer å ikke gjøre småting i sommer, spare opp penger og gjøreden råå til neste vår! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 alt for mange som har gått på golf III stv og "essex skal bli pappa" ryktene lol lol lol lol lol lol Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 27, 2003 Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by Pacmania alt for mange som har gått på golf III stv og "essex skal bli pappa" ryktene lol lol lol lol lol lol så bare at han hadde lagt ut en annonse for salg her jeg. Da regnet jeg med at han skulle selge. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 27, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2003 Originally posted by eirikoo så bare at han hadde lagt ut en annonse for salg her jeg. Da regnet jeg med at han skulle selge. jepp. men denna historien er fra tidligere ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg