Essex Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Må da være noen av 2000 bilfolk som har erfaring med dette??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Kjøper ikke plast fra Japan. Det blir mest stål fra US! Hør med internasjonale fraktselskaper. HSD, Nor Cargo, Schenker, Ocean Wessel, DFDS, UPS, Danzas osv osv. Alle disse har agenter i Norge. Skaff rede på volum og vekt på kolliet fra selger først (De kan vel litt engelsk??) Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Hot Rod Kjøper ikke plast fra Japan. Det blir mest stål fra US! Hør med internasjonale fraktselskaper. HSD, Nor Cargo, Schenker, Ocean Wessel, DFDS, UPS, Danzas osv osv. Alle disse har agenter i Norge. Skaff rede på volum og vekt på kolliet fra selger først (De kan vel litt engelsk??) det gjør de, bare jeg finner deres tlf nummer! hehe se på siden selv, så skjønner du mitt prob! http://www.trust-power.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by Essex det gjør de, bare jeg finner deres tlf nummer! hehe se på siden selv, så skjønner du mitt prob! http://www.trust-power.com TEL 052-705-0010 TEL 045-304-5566 Bruk babelfish. Den oversetter for deg. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Essex Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Originally posted by eirikoo TEL 052-705-0010 TEL 045-304-5566 Bruk babelfish. Den oversetter for deg. utrolig hva folk for ut av japanske tegn ;) *IMPONERT* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg