Tore Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 under varmeapperat instrumente på primera p10 sri'n 95 mod som den jeg har da så er d bare et hull til å legge ting i lissm. jeg skulle gjerne ha bytta ut det med no jall jeg har kjøp men den boksen som sitter der er skrudd fast fra sidene. så d jeg lurer på er hvordan man får av de deksla rundt så man får skrudd det ut. hvis noen skjønner hva jeg mener Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Er to skruer rett over radioen din, og to skruer rett over det hullet du snakker om. Skru ut disse, og dra forsiktig ut, sitter litt, men går greit. Husk å ta utav radio/cd-spiller først. Jeg har montert koppholder i det hullet. :) Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 er d jeg skal å men får ikke ut d hullet forde jeg. de er skrudd fra sidene hvis du skjønner. har tatt ut den foran! så jeg må ha av de på sidene tror jeg da. si hvordan du gjorde d da så kanskje d går opp et lys for meg å:P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Hvis det er selve den boksen som er i det nedrste hullet du mener, så er denne skrudd med 4 skruer, 2 i hver side. Den ene skruen sitter endel lengre inne enn den andre, så den er vanskeligere å se. Alle skruene skrus ut fra fremsiden. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 okay. men men åssen kommer man til. å det deksjelet foran sitter som f øverst. er d bare å nappe ut eller etter de skrua. er litt redd for å ødlegge noe så må være sikker før jeg prøver noe! Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Det pleier å sitte litt der ventilene er, men er bare til å nappe ut, men prøv forsiktig først. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 okay. men åssen går jeg skrudd ut de skruane i siden på den boksen. virker som d er noe dritt å komme til der? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Du skrur de ut fremme, er lett å komme til. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 ok. takk skal du ha Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg