Gå til innhold

Hvem her har mista lappen for sladding?

Ranger emnet

Sharp

Anbefalte innlegg

• Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 1 year later...
Jeg fikk reprimande av en lokal up-helt for ei uke siden. Kjørte ATV med hel bakaksling og lite vekt på hjula. Fikk en sladd ut av ei rundkjøring og et par kontraer. Blålys på og et stk politimann løpende ut av bilen for å ta meg.. Skulle ha førerkort og vognkort (seff).. Fikk beskjed om at dette var grunnlag til førerkort beslag (bla, bla, bla) og hele den vanlige regla. Tilslutt så sto han med svarte klær å peka på en kunstgressbane og sa at hvis jeg "ville bli kjennt med kjøredoningen min" så skulle jeg dra på en stor plass på kveldstid for å "prøve" den. Da spurte jeg om jeg fikk tillatelse av han til å kjøre gris på den nylaga kunstgressbanen og fikk til svar at det måtte jeg bare gjøre :D Spurte han så om jeg skulle hilse de som måtte komme til å melde meg for det om jeg skulle hilse å si at jeg fikk beskjed fra sheriffen om å kjøre der. Da smilte han til meg å sa at jeg måtte ikke finne på det. Lappen har jeg og kjører gris gjør jeg :D

hahaha så jævlig genialt ;)

Think for yourself! Question Authority!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ. Skal vi starte en konkurranse der poenget er å bumpe de aller eldste trådene med de aller teiteste kommentarene? :) Djizez.

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte gamlingenes avensis i sommer, sammen med en kompis i hans saab9-5... kjørte litt hardt kan du si, å han kompisen i den 95en rog seff godt fra meg, når han var borte kjørte vi ennå "småfort" jeg kom til en sving, etterfulgt av en bru,over toppen på brua hadde jeg 160, det første jeg fikk se var en haiæs-smurfbil.. fikk ikke tid til å bremse eller noe... og hva gjorde dem? ingen ting!! i tilleg hadde dem møt artikaren i 9-5en på slutten av en strekke rett før meg, han hadde vel typ 200 da, dem gjorde ingen ting med han heller!

kan ta deg faen på at hvis jeg hadde kjørt 240n da så hadde jeg fått litt pes...

for møtte nemlig onkel blå, på nesten samme plassen, med 240n i ca 120, fikk bremsa litt ned til ca.100 før jeg var helt nær dem, men hva gjorde dem? jo.dem blinka som faen med lysa og sto i, da tenkte jeg at det beste er nok å gi på mer mos, i tilfelle dem skulle finne på å snu...

dette var da på vinteren, men hva faen? 100-110 er jo ikke FORT??

forskjellsbehandling? ohh jess

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørte gamlingenes avensis i sommer, sammen med en kompis i hans saab9-5... kjørte litt hardt kan du si, å han kompisen i den 95en rog seff godt fra meg, når han var borte kjørte vi ennå "småfort" jeg kom til en sving, etterfulgt av en bru,over toppen på brua hadde jeg 160, det første jeg fikk se var en haiæs-smurfbil.. fikk ikke tid til å bremse eller noe... og hva gjorde dem? ingen ting!! i tilleg hadde dem møt artikaren i 9-5en på slutten av en strekke rett før meg, han hadde vel typ 200 da, dem gjorde ingen ting med han heller!

kan ta deg faen på at hvis jeg hadde kjørt 240n da så hadde jeg fått litt pes...

for møtte nemlig onkel blå, på nesten samme plassen, med 240n i ca 120, fikk bremsa litt ned til ca.100 før jeg var helt nær dem, men hva gjorde dem? jo.dem blinka som faen med lysa og sto i, da tenkte jeg at det beste er nok å gi på mer mos, i tilfelle dem skulle finne på å snu...

Hva i ALL VERDEN hadde dette innlegget i denne tråden å gjøre? :offtopic :rules: :nono: :heyyou:

Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe;) jo det skal jeg fortelle deg, hvis du leser ca.3år tidligere i tråden, så finner du at der sporet det litt av med at folk sa at det har mye med bilen og gjøre om purken er int. i deg... det jeg prøvde å få fram med det innlegget var at jeg kjørte en sur gammel avensis i 160, uten at en dritt skjedde, men kjørte i 120, med en 240 å purken ble hysterisk....

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne som deg skulle kanskje ikke hatt lappen, 110 på vinteren er jo ikke fort:heyyou:

Å er det egentlig så lurt å ha 160 over toppen av ei bru:knock:

Har dårlig tru på at dere møtte politi i 160-200 uten at det ble gjort noe, såfremst ikke de var veldig opptatt med noe annet, som igjen forklarer hvorfor de kanskje hadde tid til å plage deg når du kjørte 240`n og ikke avensis.

Men det blir for dumt å skrike ut med et slikt eksempel og i tillegg kalle det forskjellsbehandling:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som forventet var det noen som svarte som liksom aldri har kjørt over fartsgrensa;)

for det er det jo INGEN som gjør..

og er godt mulig purken var opptatt ja.

Sier ikke at jeg aldri har brutt fartsgrensa (men det skjønte du vel:op: ) men det går litt på hvor og når man gjør det.

Ps. det er vel snart på tide å avslutte denne gamle tråden som noen plutselig gravde fram:violin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider