Gå til innhold

Primera GT mot Golf 2 Gti 16v. Hvem vinner?

Ranger emnet

Jonte

Hvem fliser hvem?  

86 stemmer

1. 1. Hvem fliser hvem?

• Volkswagen Golf Gti 16v
      42
    • Nissan Primera GT
      44

Anbefalte innlegg

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Primera GT

http://home.c2i.net/hjelmseth/bilen.htm læs hær før du sir noe din apekatt

Mulig jeg er vanvittig dum... men Jonte sin bil er vel sånn rundt regna 16 ventiler da eller? Og den golfen der er vel sånn rundt regna 8 ventiler. Og forskjellen i hestekrefter skulle bli 27.

Er det jeg som er matematiker? Mulig jeg ikke fatta poenget?

VW Golf '90

Toyota Corolla GT '86 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det hele kan vel sikkert løses enkelt.. jonte-boy og primera-dude tar et race på rudskogen eller sånt i sommer(veit det er usansynlig langt for jonte da..)...

eller så finnes det da andre gti 16v å teste mot da..

hmm bør være en med modifisert hjuloppheng da siden din også har fått det (andre stabstag mente jeg å ha lest..)

jaja. jeg er ihvertfall på div gatebil greier utover sommern med min bittelitt senka 16v gti som ellers er orginal, du får komme bort å hilse på da så kan vi ta en runde eller no sånt..

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hva dere andre synes, men jeg for min del synes det er patetisk at det hver gang det blir en diskusjon her på forumet, så begynner folk med den derre "jeg skal kjøre fra deg"-greia med en gang. Kan man ikke likesågodt bare hyle "jeg har mere hår på tissen enn deg!"?!?

Det ville være like greit, spør du meg.

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Turbo havari

Golfen vinne, har prøvd begge type biler og golfen er best!

Best?

Det vil jeg ikke si. Om jeg fikk velge å få en av bilene, en 1986 Golf Gti 16v og en 1998 Nissan Primera GT. Så hadde jeg glatt valgt Primera'n.

Den er mye nyere. Det er nok en mye bedre bil og alt det der.

Men, akkurat nå var det snakk om hvilken bil som hadde råest toppfart og råest 0-100 tid. Og da vinner Golfen. Da sier vi oss ferdig med det PrimeraGT?

Konklusjonen er vel at om du nå har en større og nyere bil, så trenger den ikke være raskere enn en gammel bil heller! :)

Om du ikke vil tru meg, så har hfracing tilbydd seg å race deg på Rudskogen eller noe.. For jeg vet ikke om jeg blir å dra nedover, er så langt osv, men jeg ser på dialekten din at du er fra Nord? Hvor holder du til?

Jonte: så mange som du har flisa burde du vel få en premie.

Hvem er det jeg har flisa siden det er så mange?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Ideal

Kan man ikke likesågodt bare hyle "jeg har mere hår på tissen enn deg!"?!?

Det ville være like greit, spør du meg.

er det status også nå da?

Ford Sierra 2.0CL '88

X - BMW 320i 86' "Stovner Edition"

X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90

X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86

X - Ford Sierra sedan 2.0i '89

X - Ford Granada 2.3L '83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva for ikke så lenge siden og kjørte med kompisen min sin primera gt. her var det vi kom til etter å ha testet den..

0-100 7.4sek

0-160 16sek

toppfart 245 på slett vei..

Ble litt kraftig imponert over bilen,kjentes ikke ut som den gikk noe gått når man kjørte den..

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider