Gå til innhold

Kjøpt meg A4 1.8TsQ

Ranger emnet

BGGTX

Anbefalte innlegg

Hei dere. I dag har jeg kjøpt meg ny bil. En Audi A4 1.8 Turbo sport Quattro Avant med 180hk. Den er chippet allerede, men jeg var ikke helt fornøyd med motorgangen på fullgass. Den pulsrerte svakt i draget liksom.. Har kjent det samme hos en jeg kjenner sin identiske bil. Også med chip. Noen med erfaring?

Ellers er bilen meget strøken og bra. Noen som har forslag til enkle mods så rop ut her.

mvh Per Olav

Her er vogna!

895489-bilde2-bildefrasiden2.jpg

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis! pen bil detta da! husker jeg så den på autodb ja..

mye hk gir chipen din du?'

du kan jo alltids sette på større sommerfelger og noen fete dekk!

pluss fjerne skvettlappene og senke den..

husker jeg ikke feil er det hengerfeste på denne vel? fjerne det? happyhappy

-85 Audi 90 2,2E 10v

x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane

Vorsprung durch technik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er senket 30mm. Det er en 2000/2001mod. Det er ikke Xennon lamper men har lyst til å ettermontere det i de lyktene som er der. Ellers så har jeg tenkt på sånne små lister over lyktene også lurer jeg på om det finnes en slags vinge over bakruta til A4. Denne må se ut som om det var orginalt. Liker ikke en sånn i øynefallende skavel bakpå der. Kansje audi har levert dette til A4?

Ellers så kan det nevnes at jeg har hatt en RS-blå audi 90 2.3 20V coupe quattro for et par år siden med div RS2 styling. Savner den selv om det var en del tull med den.

88 Cosworth 2wd

Lenke til kommentar
Del på andre sider