Gå til innhold

Golf 2 16v turbo

Ranger emnet


ulfern

Anbefalte innlegg

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

i dag gikk jeg gadd jeg ikke fikle noe mer med dette megasquirtet.. må nokk leies inn fagfolk til det tror jeg, noen? ;P

 

ellers fikk jeg satt sammen igjen motor, med nye h-profilene og freste s2 stempler (jonus malen) :) noen bilder da etter dagen økt.. glemte vel å ta bilder underveis da.. men men.. :)

 

 

 

DSC00128.jpg

 

DSC00130.jpg

 

DSC00132.jpg

 

DSC00133.jpg

 

DSC00134.jpg

 

er ikke mye til bil nå.. har hvertfall fått av all den asfalt driten og isolasjon.. pusse å vaske nå så blir det lakk..

 

rimelig fornøyd med hittil null hull :D:D

 

DSC00136.jpg

 

DSC00137.jpg

 

DSC00138.jpg

 

DSC00139.jpg

 

så har vi bruksbilen da..

 

 

DSC00140.jpg

 

(det var her alt begynte :P)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spennende prosjekt! Gjett om jeg skal følge med!

 

Hvilken topp er det du har? Var ikke en standar 16v topp ivertfall.

Vanskelig og tilpasse alt i motorom?

Hvilke felger har du?

 

 

-Mvh Assi ..

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker.. :)

 

er 16ventiler dette.. :)

nei, med originale motorfester detter alt på sin rette plass.. har ikke gått til innkjøp av felger enda.. er rimelig sikker på at jeg går for brock b1...

 

 

Aha, kan sikkert ha noe med at innsuget mitt står i veien så derfor tenkte jeg litt feil mellom min topp og din topp.

Innsuget ditt er tatt fra?

På golvet i din bil, har det ikkje vært noe øljete gøgg der?

Hardt, men litt mykt gøsh.. Spiser opp stålbørstene mine i fleng, hiver du deg til med vinkelbrøler så smelter dette og blir til olje? Lukter ivertfall varm olje..

Dette ble da et problem for meg når jeg skulle ta rusta i golvet, brukte x antall timer lenger.. men nå er alt gode saker.

 

-Assi

MB 211 270CDI 03`

MB 210 E230 96`

X : Volvo 850 T5-R 95` , MB E230 96`, MB 300CE-24 91`, BMW E36 318 92`, VW Golf II GTI 85`og G60 90`, VW Polo 6N 97`.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer du en til å stå med varmepistol å varme opp de oljeplatene.. så kan du dra av store flak.. men mine er hele.. så tror ikke jeg kommer til å gjøre noe med dem.. skal skarpe undersiden for å se etter rust... men ser veldig bra ut.. :)

 

toppene våres er nok ikke så ulike nei..

 

innsuget er tatt fra audi`s rs2.. ;)

 

 

Ulfern,..

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

¨på tide å få start på dette snart:) holdt på en stund nå... er glad jeg får brukt min litt hvertfall, men må nok gå til bytte av innmat snart. er klar for å lade 1.2bar snart. lader 0.5 nå og går rimelig bra. litt O.T, men du har noe å glede deg til. ble svært overasket selv da jeg fikk prøvd det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg klør litt i fingra om dagen.. :D:D:D er ikke mye som holder meg igjen nå.. men det sprutet er skikkelig "pain in the ass" får ikke opp noe på dataen.. tror det er det er dataen som er synderen her egentlig.. du hadde 2L du? right?

 

veit du sånn ca når ting begynner å skje? rpm?

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår