Gå til innhold

Golf 2 16v turbo

Ranger emnet


ulfern

Anbefalte innlegg

  • Svar 284
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaok, jammen da tror jeg nesten jeg prøver 550cc/m jeg altså.. om jeg finner da.. special breed de 550 dysene..

 

hehe.. kommet noe lenger med din bil du eller Danna?! mente du drev å skrudde? hmm..

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut det :)

 

Hmm, skal begynne nå i starten av februar. Trenger litt hjelp av pappa til skruinga, men han er opptatt av å arrangere Rally Hadeland frem til 28. Januar..

Har jo sliti med at catch tanken fyller seg opp, men har funnet en i USA som lager ei plate som man setter foran på blokka hvor man kjører catch-tanken inn igjen på + at det er en ventil til som slipper ut trykk :) Så regner med det vil fungere. :)

- 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en nettside som skrev:

 

CCM / 5 * x injectors

 

440 /5 * 4 = 352 hk.

 

Dette er ved vanlig bensintrykk som dysene er listet med.

Litt difust vil jeg si.

 

 

om det er slik man regner ut hvor mye dyser støtter (ved normalt trykk de er oppgitt på) så faller vel valget på 440 da..

 

morph

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir litt knapt med 440 ved effekt opp mot 350hk, kan jo alltids ta deg inn igjen med høyere bensintrykk, men da blir jo og marginene mindre igjen.

 

Ville gått for Bosch 550ccm, orange fra Porsche Gt2, holder til langt mere effekt...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir litt knapt med 440 ved effekt opp mot 350hk, kan jo alltids ta deg inn igjen med høyere bensintrykk, men da blir jo og marginene mindre igjen.

 

Ville gått for Bosch 550ccm, orange fra Porsche Gt2, holder til langt mere effekt...

 

 

Det må da være svindyre dyser eller? Porsche er ikke berømte for billige deler, men det dugers sikkert som f... Gt2 er som kjent ikke en treg bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være svindyre dyser eller? Porsche er ikke berømte for billige deler, men det dugers sikkert som f... Gt2 er som kjent ikke en treg bil!

 

Er jo bosch som lager greiene så koster ikke allverden.

Du kan vel regne 10 hk mere pr dyse om du øker trykket med 1 bar.

 

 

400 Euro for d toppdekselet her: litt stiv pris men søren så fett.

CIMG0714.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bosch som lager greiene så koster ikke allverden.

Du kan vel regne 10 hk mere pr dyse om du øker trykket med 1 bar.

 

 

400 Euro for d toppdekselet her: litt stiv pris men søren så fett.

CIMG0714.JPG

 

 

det der var faan meg rått.. hvor finner jeg slike?

deksler til andre steder og eller?

 

kanskje jeg prøver 550 / gt2 dyser da.. det kommer til å bikke godt over 300gamp.. så da faller vel valget på de da..:)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der var faan meg rått.. hvor finner jeg slike?

deksler til andre steder og eller?

 

kanskje jeg prøver 550 / gt2 dyser da.. det kommer til å bikke godt over 300gamp.. så da faller vel valget på de da..:)

 

 

Han tyskeren på woodyracing støper de selv. Han legger nok bare en carbon film over det orginale dekselet. 400 euro :(

Han måtte ha inn det gamle dekselet også.

 

Like greit å gå for 550 så har du litt i bakhånd om d skulle utvilke seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han tyskeren på woodyracing støper de selv. Han legger nok bare en carbon film over det orginale dekselet. 400 euro :(

Han måtte ha inn det gamle dekselet også.

 

Like greit å gå for 550 så har du litt i bakhånd om d skulle utvilke seg.

 

 

å, trodde hele greia var carbon jeg.. men da kan jeg jo gjøre det selv.. de selger slik carbonfilm kitt på http://www.poleposition.no da..

tror ikke det var mere enn 1100 eller noe for det..

 

 

ja, det virker som om 440 akkurat holder til 300, noe som ville vært litt dumt ettersom mjeg regner med å kunne komme litt høyere.. :)

Golf 16v Turbo - Porsche powered.. -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=96330

 

Chevrolet camaro 5spd 1971 - bbc 454cid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår