Gå til innhold

Crazy Tuning RX7 lakkerings bilder

Ranger emnet


Asim

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by marius

det ser kansje litt teit ut nå men blir kult med alle reklame merkene på! Skal være enig den ser litt femi ut der men. Får værtfall mye oppmerksomhet for firma ;)

 

 

Vel. Oppmerksomhet er en ting! :) Men, er det positiv oppmerksomhet?

 

 

Hvem tar et firma med Rosa bil så seriøst?

 

 

 

Jeg antar det er kødd uansett. Den delen som er lakkert rosa, hva er det for en del uansett?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fantes en annen rosa RX-7 også, naboen min Cowboy-Laila (ja, seriøst) hadde en gammel RX-7 som var knall rosa og hadde Che Guaveara (eller hva han nå heter) på panseret!

 

Jeg gjetter på at Cowboy-Laila kjøper denne også, nå om dagen kjører hun jo bare en gul Trans-Am.. :D :D

'87 Mercedes-Benz 300GD (prosjekt rustfiks - i dvale)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I 2Fast 2Furious er det jo en knallrosa S2000. Kanskje det er siste skrik, hvem vet. Lanser bilen på en pressekonferanse med Great garlic gils, og hvis dere skal ha stereo i den kan dere få låne en Barbie Hits CD hos meg:D

 

Tror nok dette blir bra. Bilen har jo masse omtale allerede. Det er vel hele poenget ikke sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snasen farge om det hadde veit ei dame bak rattet, mene personerlig så ville nå jeg ha tatt mennesket bak den lyserosa bilen som femi homo eller jente :D ikke stygt ment

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro og se at noen tør å være litt dristige. Blir interessant og se det ferdige resultatet. Gidder ikke uttale meg noe mer før den tid, hehe.. :)

 

 

PS: Dere har 12 dager på dere :D :D

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår