Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg har tatt inn en kjærlig lilla audi a4 1.8l -95 modell i familien, men har et problem før jeg starter å freshe'n opp litt... har et stygt "N" (norge) klister bak på bagasjeluka. Svært, ovalt og hvitt er det. Noen ideer om å få det av? river jeg det av, går det ikke min vei for å si det slik. noen råd? fjerne fått navn på noen løsemiddler som funker; uten å ta lakken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TeeBone Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Blir vel noe av det samme som denne tråden? =) Siter 'Audi for stoltheten, Quattro for sikkerheten og turbo for morsomheten.' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
error Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 varme og litt citrus rens funker PERFEKT, og etterpå vasker du godt med såpevann og polerer opp der merket var. Gjorde det selv en gang. Siter '97 Audi A4 Turbo Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariius Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jau, les den tråden! bruk hårføner og whitesprit! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 dæænks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s2Anders Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Se http://www.autoart.no/ -tips&triks - fjerne dekor! Siter ..Audi - The lord of the rings.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 der var det fikset! funka fett me sitrusspray fra biltema, topp. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg