Gå til innhold

Hvor mange bilbilder har du på pc`en?

Ranger emnet

fribbern

Anbefalte innlegg

En del. Et kjapt trykk på "egenskaper" i "d:\bilder\biler" sier ~1100. Dette er da organisert, orden er fint å ha ;) Skal nevnes det er en del modder der, og ting relatert til dette. Bruker dog ofte autogaleria.pl. Det kan også hende man sender en mail til merkeforhandler, er man vennlig når man veldig langt ;)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan har dere det organisert?

Alle bilbilder går inn i d:\bilder\biler

Her er dette organisert med Merke\Modell\

eks. d:\bilder\biler\Honda\Accord\honda_accord_2004_**.jpg

Har i mange tilfeller også egne mapper for brukeres biler, noen ganger er det noen veldig fete, de samler jeg litt på. Også når jeg skal modde noe for noen lagrer jeg etter merke og modell med brukernavn.

Videre har jeg noen ganger lagret bildene fra konkurranser, mye fett da. ;)

I Mercedes-Benz' tilfelle har jeg også laget en egen mappe for MB-tunere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir mye dobbeltlagring da?

Jeg har funnet en liste med linker til bilder, ca 400 linker.

Noen som vet om jeg må trykke på vært enkelt bildet og lagre som, eller er det noen lettere måte å gjøre dette på?

Er nok ikke det. Med ftp-tilgang er det lettere, bare copy/paste som i windows, men ellers må du nok bare lagre hvert enkelt bilde.

Og ja, blir en del dobbeltlagring, men er nok rundt 900 enkeltbilder i min mappe :)

(Kan nevnes jeg har en mappe med ikke fult så organiserte bilbilder på en annen maskin med rundt 15000 forskjellige bilder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bilbilder går inn i d:\bilder\biler

Her er dette organisert med Merke\Modell\

eks. d:\bilder\biler\Honda\Accord\honda_accord_2004_**.jpg

Samme opplegg her :D

Jeg vil anbefale Friberg dette opplegget. Det fungerer utrolig bra.

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider