fribbern Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Til dere moddere der ute, hvor mange bilbilder har du på pc`en som du kan kopiere fra. Når jeg modder bruker jeg halve tiden på å søke etter bilder som passer. BAre plukker dere opp bilder etter vært som dere kommer over dem? eller er det noe sider som er usedvanlig bra å finne på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg har ganske mange, som jeg har brukt google på og finne, og mange har jeg herfra: http://digimods.e-visionit.co.uk/viewtopic.php?t=204 Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 En del. Et kjapt trykk på "egenskaper" i "d:\bilder\biler" sier ~1100. Dette er da organisert, orden er fint å ha ;) Skal nevnes det er en del modder der, og ting relatert til dette. Bruker dog ofte autogaleria.pl. Det kan også hende man sender en mail til merkeforhandler, er man vennlig når man veldig langt ;) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hvordan har dere det organisert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har bare 1,65 gb med bilbilder.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hvordan har dere det organisert? Alle bilbilder går inn i d:\bilder\biler Her er dette organisert med Merke\Modell\ eks. d:\bilder\biler\Honda\Accord\honda_accord_2004_**.jpg Har i mange tilfeller også egne mapper for brukeres biler, noen ganger er det noen veldig fete, de samler jeg litt på. Også når jeg skal modde noe for noen lagrer jeg etter merke og modell med brukernavn. Videre har jeg noen ganger lagret bildene fra konkurranser, mye fett da. ;) I Mercedes-Benz' tilfelle har jeg også laget en egen mappe for MB-tunere. Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 sånn ser det ut hos meg:) greit med litt orden i sakene:D Siter BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes! http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe! Gatebil Magazine Freelancer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Blir mye dobbeltlagring da? Jeg har funnet en liste med linker til bilder, ca 400 linker. Noen som vet om jeg må trykke på vært enkelt bildet og lagre som, eller er det noen lettere måte å gjøre dette på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Blir mye dobbeltlagring da?Jeg har funnet en liste med linker til bilder, ca 400 linker. Noen som vet om jeg må trykke på vært enkelt bildet og lagre som, eller er det noen lettere måte å gjøre dette på? Er nok ikke det. Med ftp-tilgang er det lettere, bare copy/paste som i windows, men ellers må du nok bare lagre hvert enkelt bilde. Og ja, blir en del dobbeltlagring, men er nok rundt 900 enkeltbilder i min mappe :) (Kan nevnes jeg har en mappe med ikke fult så organiserte bilbilder på en annen maskin med rundt 15000 forskjellige bilder). Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg har 3.4 gig med bilder, og det er uten pds/pdd filer. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 har MANGE! og flere kommer men Harddisken min har konka, sitter på mor sin nå :deng Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ejd33p Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg har 6 gb med bilbilder, sortert etter merke, om det er en detalj (cf, lykter ++), Orginal/tunet ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 jeg har mye bilder.. men alt ligger i en mappe:S:P helt greit:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fribbern Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Fant et program som heter teleport pro. Da la jeg bare til alle linkene jeg hadde med bilder, så laster den de ned for meg. 500 bilder her kommer jeg. få finne en patent på sorteringen etter vært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Alle bilbilder går inn i d:\bilder\bilerHer er dette organisert med Merke\Modell\ eks. d:\bilder\biler\Honda\Accord\honda_accord_2004_**.jpg Samme opplegg her :D Jeg vil anbefale Friberg dette opplegget. Det fungerer utrolig bra. Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg