-zlurv- Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Jeg så en Hummer H3 i haugesund, å jeg klarte akkurat å få tatt et bilde ifra bussn yodude Noen som har sett denne før? ja... ekstremt dårligt bilde.. Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Har studert den ut og inn opp og ned på bergheim:) Kjipt at det bare er en V6 og siden den ikke blir regga som lastebil er den svindyr! Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Limit3d Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 syns ikke den er så fin jeg ass... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Nå har vel alderi hummer vært en FIN bil da men jeg synes den er drit tøff:) Så hvis du ikke liker den og tilfeldig vis får en kastet etter deg så vet du hvor du skal sende den videre aneglsmili Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BillaBoo Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Har studert den ut og inn opp og ned på bergheim:) Kjipt at det bare er en V6 og siden den ikke blir regga som lastebil er den svindyr! Trodde den begynte på 400 000 ..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Den som sto på bergheim i Oslo hadde hvertfall prislapp på 470 000. Men blir ikke aktuelt d den er svakere, mindere motor, mindere bagasjeplass en Tahoen. Så da ble det ikke noe bytte. Men mulig du får noen til 400k med 0 utstyr? Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hehe.. trodde ikke H3'n var lansert enda jeg... :wonder :wonder doh doh Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hehe.. trodde ikke H3'n var lansert enda jeg... :wonder :wonder doh doh Kom i tidlig i november den :usa: Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 hehe, ok da.. følger ikke så mye med på Hummer fronten jeg! damndamn Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Men noen som vet hvem som eier denne?? er det et firma, siden det er grønne skilt? Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Har studert den ut og inn opp og ned på bergheim:) Kjipt at det bare er en V6 og siden den ikke blir regga som lastebil er den svindyr! gratulerer norge, billig hummer`n koster mer en h2`n.... skjønn det dem som kan! Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Men noen som vet hvem som eier denne?? er det et firma, siden det er grønne skilt? trenger ikke være ett firma selvom det er varebil :bump Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Syntes ikke at den var så enormt kul jeg :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Mener det er Åkra Bil sin. Siter • 01 BMW 320Ci • 96 Nissan Primera 1,6 SRi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crx dB Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 h3 er alt for smal !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg