Rally Koffen Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Humme ble ødelagt allerede da H2 kom og nå har de kommet med en som er enda styggere... ligger på rommet å ser på H1 modellen på hylla og drømmer om gamle dager.... Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Mener det er Åkra Bil sin. Godt mulig, føreren var inne og hentet nye bilskilter (bilte tatt på BT) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 okey da :) måtte bare spør, for jeg hadde ikke sett den før :) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan_kar Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 syns den ligner på en jeep jeg.. kjipt odelegge en så kul bil.. (h1) den orginale.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jackpot Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 syns den ligner på en jeep jeg.. kjipt odelegge en så kul bil.. (h1) den orginale.. det var min første tanke og! Siter '01 E39 530DAT '95 mondeo sedan www.fordmondeo.org www.mondy.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Har studert den ut og inn opp og ned på bergheim:) Kjipt at det bare er en V6 og siden den ikke blir regga som lastebil er den svindyr! Er nok ikke en v6 engang. Er vel en 3,5L rekkefem. Kommer vel med v6 diesel og v8 etterhvert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Virka mesten som det er en Chevy Tahoe med ny front.. Syns ikke noe særlig om den. Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Synes mer det var en Cherokee med H2 front... Hummer er ikke hva det en gang var :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig78 Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Her snakker vi ! Mener da bildet over. H2, H3, H-what-ever, det er og blir en Tahoe... H'ene skulle aldri blitt lansert spør du meg, ødela ryktet til den ordentlige Hummer'en. H2 og H3 er bare for rappere med høy bling-faktor, uten behov for en traktor. Måtte le da jeg så en H2 og en Caddy stå ved siden av hverandre, og Caddy'en faktisk var høyere ! Begge H'ene er noen latterlige biler, med elendige kjøreegenskaper iforhold til andre biler i nogenlunde samme klasse. Siter Kjører en For Det Meste 99' Subaru Impreza GT med bare to dører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 på det mobilbildet så var jeg 100% sikker på at det var en lincon navigator med det første... men den h3`n var mindre pen ja.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg