xanakor Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 sitter å kikker på e30 cab på mobile.de for tiden nå. har store planer om å kjøpe en e30 cab, uansett motor( detta blir byttet uansett) så skal ha det så billig som mulig... ser det er endel 316 caber på mobile, dette kan jo ikke være så ekstremt mye avgifter å slikt på? eller hva tror dere? ellers noen synspunkter på e30 cab? tenker det er en saftig å fin forsikring på en e30 cab for en som er 19 neste år... avnlige feil/mangler på disse? delepriser? mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Electra Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Finn deg heller eit eksemplar i norge som du kan "dille" med. Det er ikkje så mykje å tjene på å impotere E-30 lenger. Eg betaler ca 10k i året for min M3 cab. Siter Mvh Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k_wannebo Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 dersom du skal importere vil det nok lønne seg å kjøpe en 316. Pga lite motorvolum og lite hk vil en 316cab komme på ca 30-40k ferdig registrert med hvite skilter. hva slags motor har du planer om å sette i den? Hvis du er litt tolmodig finner du sikkert en fin 325icab i norge til rundt 50-70k. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 325i cab'ene er jo grisebillige da.. hadde ikke gidde å importert en jeg altså. Solgte 325en min for 45K jeg.. Og den var med nytt tak, ny girkasse++++ I GOD stand. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg