Gå til innhold

Felger til e34

Ranger emnet

edition

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ser utroli bra ut! åssen pris er det på nye? er det 8,5" & 10" du har? viss du skal selge frontfangeren din så må du gi beskjed! har kjøpt den 535ia M`en som gikk på karmøy frem til for 3mnd siden, men den var det som kjent traspa frontfanger på. har en "vanlig" 520 fanger på nå, ser for kjedli ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser utroli bra ut! åssen pris er det på nye? er det 8,5" & 10" du har? viss du skal selge frontfangeren din så må du gi beskjed! har kjøpt den 535ia M`en som gikk på karmøy frem til for 3mnd siden, men den var det som kjent traspa frontfanger på. har en "vanlig" 520 fanger på nå, ser for kjedli ut!

Jeg betalte ca. 15000 komplett med dekk..Kan sikkert få de billigere nå..

Jeg skal nok ikke selge frontfangeren..Jeg har fått meg m5 bakfanger og skjørter også nå;)

Tror ikke jeg kjenner til 535`en..Har du bilder?

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, her akkurat når eg henta den. ting er på gang no, har bestilt sorte angel eyes og FK automotive kønigsport, åsså må det bli felger og litt diverse finnish iløpet av våren! Er et vannvitti bra utgangspunkt! iogmed at det er M pakke, alt tenkelig utstyr. Få på noe svak toning på rutene

helt fram, og få på litt m5 effekter så blir det bra! men er langt fra så nice så din! damndamn

show_image_stream.php?bid=31874457&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=31874463&dx=580&dy=435

show_image_stream.php?bid=31874451&dx=580&dy=435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er helt herligt interiør! med memory og! og de beste av alt, at det er originalt i bilen! ja et slikt ratt er eg gla for at eg har! litt stort, men allikevel så er det skikkelig grep på det. kommer ikke til å skifte det ut! mulig det blir dine felger da "coaslip" gir deg en lyd når eg komme nedover! tror eg skal legge sjela i utseende og slikt, bryr meg ikkje om effektanlegg, bilen går godt nok til å miste lappen allerede å så er det ikkje så mye å hente på anlegg og filter. frister heller med en 3.8, men da er det ikkje originalt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, her akkurat når eg henta den. ting er på gang no, har bestilt sorte angel eyes og FK automotive kønigsport, åsså må det bli felger og litt diverse finnish iløpet av våren! Er et vannvitti bra utgangspunkt! iogmed at det er M pakke, alt tenkelig utstyr. Få på noe svak toning på rutene

helt fram, og få på litt m5 effekter så blir det bra! men er langt fra så nice så din! damndamn

Blir bra detta! Er det mulig å få tak i sorte-angeleyes nå alstå..Tøfft..Med m5-styling og felgene til coaslip (dersom det er kant-felgene du mener) så blir dette MEGET pent yummy

Jeg har også stoler med memory, men jeg tror det er litt "bugs" i mine.. ;) Jeg må holde inne 1,2 eller 3 knappen for å få setet på plass, men av og til holder det med et lett trykk, så går setet på plass av seg selv..Er det slik hos deg også?

-520i e39 97mod

-740i e38 94mod (under oppbygging)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja var kantfelgene eg tenkte på. hadde komt seg då! ja eg har funnet lykter, FK automotive har! Kor fikk du tak i m5 fangeren din jarli? må ha meg en slik.

sjekk ut; http://www.autospar.no/ de har både krom og sorte! men det e bare "reflektoren" som er mørk. ser uansett berde ut en krom!

ja det er litt bugs med memoryen, tenkte eg skulle ta opp bryterpanelet å reingjøre! ser ut som det har vert sølt noe cola lignende nedi. sikkert dårlig kontakt hos deg og. skal se ka eg får gjort i helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...