Gå til innhold

Felger til e34

Ranger emnet

edition

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 4 months later...

Lite med oppdateringer på meg.. kommer snart noen bilder, har levert endel knask til lakk!

Bakrutesenker, riegerleppe forann, m5 sideskjørt, og m5 "vinge". Litt usikker på om jeg skal montere denne.

Venter også på en pakke fra Koed, Sorte de-lykter, samt sorte blinkers forann og på sidene.

Baklykter med sota blink er montert.

Snart klar for sommeren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har kjøpt bakrute senker, ei rieger leppe, m5 vinge og lyktelokk. men har ikke komt sålangt at eg har fått sprøyta no lakk på enda. har stående bestilling på sorte angel eyes når det kommer. men det kan ta tid tror eg. samt at eg har fått montert inn et m5 instrument;)

show_image_stream.php?bid=35702675&dx=580&dy=435

Var det bare å bytte rett over?

Ser det er oljetempmåler der det vanligvis er bensinforbruksmåler. Virker oljetemp`n, eller må du koble opp ekstra føler?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det bare å bytte rett over?

Ser det er oljetempmåler der det vanligvis er bensinforbruksmåler. Virker oljetemp`n, eller må du koble opp ekstra føler?

måtte opp med ekstra føler ja! kjøpte en dobbel til å montere i blokka(temp og trykk). åsså var det bare å begynne å leite på instrumenthuset hvilken pinn som gikk til oljetempen!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider