Gå til innhold

Har mista masse motorkraft

Ranger emnet

Aslaksen

Anbefalte innlegg

veit.. problemet er at man ikke gjorde detta over bordet.. for å si det sånn.. oggås er det 3-4 uker sia den var der, før jeg merka det og fikk somla meg til å ringe.. så når jeg prater emd de nå så sier de bare at neeeeiiida.. vi hakke gjordt no gærnt..

så da driter jeg i de og prøver å finne feilen sjæl.

hvsi det så at rotor/fordeler sitter feil, er feil type eller noe.. burde bilen funke da? burde ikke den hvertfall fuske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som den ikke tenner (riktig) på alle sylindrene. prøv som sagt å justere tenninga. hvis det er om på min bil er det bare å løsne på en bolt og "skyve" på hele fordelerhuset helt til den tenner helt rent på tomgang. hvis du skjønner hva jeg skal fram til ;)

Det er sunt bondevett å ligge bredt

-Felleskaupet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som den ikke tenner (riktig) på alle sylindrene. prøv som sagt å justere tenninga. hvis det er om på min bil er det bare å løsne på en bolt og "skyve" på hele fordelerhuset helt til den tenner helt rent på tomgang. hvis du skjønner hva jeg skal fram til ;)

Enten så skrur man på en flate som fordelerlokket står på, ellers så skrur man på hele staken mener jeg å huske :)

Men, ja, sjekk tenninga med strobelys

- 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn

- 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil

x-1992 Volvo 940 GL - Solgt

X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb

x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider