Gå til innhold

CanalMotor

Ranger emnet

staff

Anbefalte innlegg

Hvordan får jeg inn canal motor? Høres bra ut dette!

CanalMotor sender hovedsakelig fra Thor III satelitten - den samme satelitten som NRK og TV2. Får du inn disse kanalene, trenger du bare å oppdatere kanallisten på din satelitt-tuner. Husk at de fleste dekodere legger nye kanaler i slutten av listen.

Hvis du hverken kan ta inn NRK eller TV2 med din satelittmottaker, behøver du kanskje å justere deg inn til 1 grad vest. Da trenger du følgende parametre å konfigurere tuneren med:

Angle: 1 degree West

Frequency: 12.226

Polarisation: Vertikal

Symbol rate: 28000

FEC: 7/8

Vi ligger også på telenor avidis kabelnett men da må du ha decoder på satelitt er vi gratis tilgjennelig både på sat pakker fra viasat og canal digital.

mvh

Thomas

Canal Motor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hmm, jeg har dekoder fra Canal Digital, får prøve å se etterpå.

Nå får jeg ikke være i nærheten av fjernkontrollen en gang, da blir det hurrahei

i huset tenker jeg.. Barne-tv :p

Har dekoder fra Canal Digital jeg også og jeg har Canal Motor på den, prøv å sett på et søk på dekoderen så kommer den sikkert. :)

"Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort."

George Best

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viking Mo: jeg har gitt deg en forklaring. om du fremdeles ikke skjønner det så kan du ringe meg så kan jeg forklare det muntlig til deg mitt tlf nr er 40202020

-Einar Roland

Canal Motor Norge AS

http://www.canalmotor.no

hehe, neida skal ikke ringe å plage deg også :)

Bare lurte på om det var mulighet til å korte ned reklamen.

Jeg har full forståelse for at dere kjører reklame for å overleve, jobber selv i bedrift som overlever på reklame. (Radio 3)

mvh

Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters.

Privat : 96 Volvo 850 T5

Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver.

Garasjen: 91 Volvo 245 230FT

Lenke til kommentar
Del på andre sider