-TS- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvordan får jeg inn canal motor? Høres bra ut dette! CanalMotor sender hovedsakelig fra Thor III satelitten - den samme satelitten som NRK og TV2. Får du inn disse kanalene, trenger du bare å oppdatere kanallisten på din satelitt-tuner. Husk at de fleste dekodere legger nye kanaler i slutten av listen. Hvis du hverken kan ta inn NRK eller TV2 med din satelittmottaker, behøver du kanskje å justere deg inn til 1 grad vest. Da trenger du følgende parametre å konfigurere tuneren med: Angle: 1 degree West Frequency: 12.226 Polarisation: Vertikal Symbol rate: 28000 FEC: 7/8 Vi ligger også på telenor avidis kabelnett men da må du ha decoder på satelitt er vi gratis tilgjennelig både på sat pakker fra viasat og canal digital. mvh Thomas Canal Motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hmm, jeg har dekoder fra Canal Digital, får prøve å se etterpå. Nå får jeg ikke være i nærheten av fjernkontrollen en gang, da blir det hurrahei i huset tenker jeg.. Barne-tv :p Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hmm, jeg har dekoder fra Canal Digital, får prøve å se etterpå.Nå får jeg ikke være i nærheten av fjernkontrollen en gang, da blir det hurrahei i huset tenker jeg.. Barne-tv :p Har dekoder fra Canal Digital jeg også og jeg har Canal Motor på den, prøv å sett på et søk på dekoderen så kommer den sikkert. :) Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TS- Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Ser at folk vil ha større utvalg i filmer på kanalen. Filmproduksjonen er i full gang og flere filmer er på vei ut. Til vårt nye konsept Show Your Ride trenger vi så mange biler som mulig. Så det er bare å melde seg på:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Droppa CM etter at country møkka kom ;) Var bra, men nå gidder jeg ikke se på. Mangler bare cowboy Laila nå på den kanalen så er elendigheten komplett! Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hmm, jeg har dekoder fra Canal Digital, får prøve å se etterpå.Nå får jeg ikke være i nærheten av fjernkontrollen en gang, da blir det hurrahei i huset tenker jeg.. Barne-tv :p Canalmotor ligger på kanal 98 yodude Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Fant det, på kanal 95! Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 å faen..glemte og si at 98 var med parabol hehe Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dokka Gatebilklubb Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Noen som har sett filmer fra Dokka på Canal Motor? :D Siter Rune Rustestuen, tlf. 41656795 Dokka Gatebilklubbs hjemmeside Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har ikke rukket og sett så mye enda, mamma okkuperte tvn når Bondekjærlighet gikk.. Går det hele døgnet? Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 faen! har kabel tv uhhmmwhat? :( :( uhhmmwhat? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staff Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Har ikke rukket og sett så mye enda, mamma okkuperte tvn når Bondekjærlighet gikk..Går det hele døgnet? Jepp 24t i døgnet :D Siter Du vinner ikke andre plass, du taper første plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking_Mo Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Viking Mo: jeg har gitt deg en forklaring. om du fremdeles ikke skjønner det så kan du ringe meg så kan jeg forklare det muntlig til deg mitt tlf nr er 40202020 -Einar Roland Canal Motor Norge AS http://www.canalmotor.no hehe, neida skal ikke ringe å plage deg også :) Bare lurte på om det var mulighet til å korte ned reklamen. Jeg har full forståelse for at dere kjører reklame for å overleve, jobber selv i bedrift som overlever på reklame. (Radio 3) mvh Siter Viking_Mo for http://www.latskap.net & Støytn Drifters. Privat : 96 Volvo 850 T5 Jobb : 08 Volvo XC 70 Taxi ver. Garasjen: 91 Volvo 245 230FT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolon Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 har endret reklame frekvensen litt nå.. så ta en titt nå å gi meg en tilbakemelding om det hjalp... har fått inn reklame med cowboy laila nå.. hehe neida.. men vi har fått TØMMERMENN som er vel den beste norske heavy metall som finnes :-) Mvh Einar Roland Canal Motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet Desember 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2005 mitt eneste ønske er sendinger i FULLSKJERM! er alt for lite det vinduet som er der nå! (hvorfor har dere det chatt greiene egntlig??? er det noe serlig og tjene på det??) og hvis det er det så kan dere ikke begrense det til div tider da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg