Gå til innhold

Brukernes hjemmesider...

Ranger emnet

rdl

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

flaska er i bagasjen. en 2.kg flaske... men fortvil ikke.. ruud skaffer meg 5.5kg flaske til uka:) hehe

kosta 8 lapper.... ANBEFALLES:... greit ved forbikjøringer osv. eller når du bare vil parkere noen:)'

OBS OBS!

Jeg kjørte fra ruud på stovner for 30min siden.... Gutten putrer i en GOLF3....

nei å nei å nei.. han er blitt bitt av VAG viruset.... Hva skal vi gjøre med gutten.... har noen en cossi som kan låne han å få han tilbake igjen i normal stand?......

hehehe. neida....

Når det gjeder filmen, var det bare noe smått jeg ville prøve på i går. skal lage skikkelig presentasjon bare jkeg har litt mere BANE materiale osv.... :) men ellers takk

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

flaska er i bagasjen. en 2.kg flaske... men fortvil ikke.. ruud skaffer meg 5.5kg flaske til uka:) hehe

kosta 8 lapper.... ANBEFALLES:... greit ved forbikjøringer osv. eller når du bare vil parkere noen:)'

OBS OBS!

Jeg kjørte fra ruud på stovner for 30min siden.... Gutten putrer i en GOLF3....

nei å nei å nei.. han er blitt bitt av VAG viruset.... Hva skal vi gjøre med gutten.... har noen en cossi som kan låne han å få han tilbake igjen i normal stand?......

hehehe. neida....

Når det gjeder filmen, var det bare noe smått jeg ville prøve på i går. skal lage skikkelig presentasjon bare jkeg har litt mere BANE materiale osv.... :) men ellers takk

Kommer du ned på rudskogen på onsdag å kjører???

For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

Går ikke det for det samma egentlig?..... NOS eller Lystgass er jo samma type gass..... ? eller.....

Nos er ett merke akurat som opel eller ford er nos og nx. begge systemene virker likt men forskjellige produsenter..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh FUCK yeah..... :)

5.5KG nos flaske, Racing fuel på ca 30liter og forhåpentligvis fått satt på chippen...

Skal bli skuffende å se hvor ræva den går på bane nå...

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by rdl

oh FUCK yeah..... :)

5.5KG nos flaske, Racing fuel på ca 30liter og forhåpentligvis fått satt på chippen...

Skal bli skuffende å se hvor ræva den går på bane nå...

Kommer også ned skal ta litt instruksjons kjøring med dama, men må vel ta noen runder selv også.

Kommer desvere bare ned med dem gamle opelen som du så, men kan jo bli gør det også..

G60turbo kommer med gull golfen han har fått fiksa falskluften nu, men det her var vel litt off topic..:op

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fett.. gleder meg til å se kjerra hans på bane:) er morsomt å høre han jævlen når han starter den opp på jobben. selv om jeg sitter i et lukket BOMBE ROM: så hører jeg den fanskapen:)

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider