ZpiFF Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 http://www.skrekkugle.net Bare en temp. side som er oppe nå men den nye kommer snart. Datanerder og annet rask har sikkert vært innom før ettersom jeg har spamma den på de fleste data forumer her og der ;) Siter -1998 Nissan 200sx s14a -1995 Opel Vectra A 2.0i *1982 Opel Ascona C 1.6s -Ihjelkjørt *1984 Opel Ascona C 1.6s -Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 RDL: Kul den presentasjons video'n av bilen.. For å ikke snakke om mk1'en. hehe.. Mye kosta NOS'en? Og hvor er flasken? Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 flaska er i bagasjen. en 2.kg flaske... men fortvil ikke.. ruud skaffer meg 5.5kg flaske til uka:) hehe kosta 8 lapper.... ANBEFALLES:... greit ved forbikjøringer osv. eller når du bare vil parkere noen:)' OBS OBS! Jeg kjørte fra ruud på stovner for 30min siden.... Gutten putrer i en GOLF3.... nei å nei å nei.. han er blitt bitt av VAG viruset.... Hva skal vi gjøre med gutten.... har noen en cossi som kan låne han å få han tilbake igjen i normal stand?...... hehehe. neida.... Når det gjeder filmen, var det bare noe smått jeg ville prøve på i går. skal lage skikkelig presentasjon bare jkeg har litt mere BANE materiale osv.... :) men ellers takk Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by sheriff RDL: Kul den presentasjons video'n av bilen.. For å ikke snakke om mk1'en. hehe.. Mye kosta NOS'en? Og hvor er flasken? Vsr litt kul den videoen men selger http://www.be-4-you.com nos??? Er det ikke nx-lustgass system dem selger?? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Går ikke det for det samma egentlig?..... NOS eller Lystgass er jo samma type gass..... ? eller..... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by rdl flaska er i bagasjen. en 2.kg flaske... men fortvil ikke.. ruud skaffer meg 5.5kg flaske til uka:) hehe kosta 8 lapper.... ANBEFALLES:... greit ved forbikjøringer osv. eller når du bare vil parkere noen:)' OBS OBS! Jeg kjørte fra ruud på stovner for 30min siden.... Gutten putrer i en GOLF3.... nei å nei å nei.. han er blitt bitt av VAG viruset.... Hva skal vi gjøre med gutten.... har noen en cossi som kan låne han å få han tilbake igjen i normal stand?...... hehehe. neida.... Når det gjeder filmen, var det bare noe smått jeg ville prøve på i går. skal lage skikkelig presentasjon bare jkeg har litt mere BANE materiale osv.... :) men ellers takk Kommer du ned på rudskogen på onsdag å kjører??? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by rdl Går ikke det for det samma egentlig?..... NOS eller Lystgass er jo samma type gass..... ? eller..... Nos er ett merke akurat som opel eller ford er nos og nx. begge systemene virker likt men forskjellige produsenter..;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 oh FUCK yeah..... :) 5.5KG nos flaske, Racing fuel på ca 30liter og forhåpentligvis fått satt på chippen... Skal bli skuffende å se hvor ræva den går på bane nå... Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 hjemmesia mi, men den er jo ikke noe bra også har jeg brukt generatoren på home http://www.home.no/corrado16v Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 fin den corran Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Originally posted by rdl oh FUCK yeah..... :) 5.5KG nos flaske, Racing fuel på ca 30liter og forhåpentligvis fått satt på chippen... Skal bli skuffende å se hvor ræva den går på bane nå... Kommer også ned skal ta litt instruksjons kjøring med dama, men må vel ta noen runder selv også. Kommer desvere bare ned med dem gamle opelen som du så, men kan jo bli gør det også.. G60turbo kommer med gull golfen han har fått fiksa falskluften nu, men det her var vel litt off topic..:op Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 fett.. gleder meg til å se kjerra hans på bane:) er morsomt å høre han jævlen når han starter den opp på jobben. selv om jeg sitter i et lukket BOMBE ROM: så hører jeg den fanskapen:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hifonic Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 Her er hjemmesida til meg og xitius xgang Sida er nesten ferdig... Siter -'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass -'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger Team Lydtrykk.no avd. Finnmark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 31, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 haha. noen som har bomma penskriving på barneskolen:) Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet August 31, 2003 Rapporter Share Skrevet August 31, 2003 http://lars.gfxdesigners.com/v3 Er under oppbygging, men designet er ferdig. (Handler ikke om biler) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg