tohola Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Noen som har sett Amazon med B6304?? Altså 3.0l rekkesekser fra 960. Skal begynne å studere om det er mulig i jula når jeg kommer hjem, vurderer å selge alt jeg har av B18/B20 og satse på sekser i Amazonen. Så om noen er intressert i B18/20 deler så gi et signal, har haugvis med motorer og deler liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Jeg er alltids intressert i b20 deler ;) først og fremst "rimelige" deler til N/A oppsett. men bare legg ut ei liste her evnt. med hva som er tilsalgs når den tid kommer ang. b6304 så har jeg hørt om det, mener det har vært en i bilsport bladet med denne motoren i amazon.. tror han kjørte lave 12ere.. hadde også en amazon film på pcn med dette motorvalget. b6304 i amazon.. må være en fryktelig bra kombo! go 4 it (skal leite på pcn etter det klippet nå) edit: fant ikke filmen.. men var en med 3liter 24v. grom lyd. så mulig burde det være ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Skal se over hva jeg har av deler i jula og lage en lang liste. Er spent på om det er plass i lengda for motoren, har ikke lyst til å modde torpedoveggen. SKulle sparke fra ganske bra med std B6304 i en lett Amazon, den veier jo ca et havlt tonn mindre enn 960. Og med manuell så burde det gå an å grille litt bakdekk med den. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 han som har bredda bilen en del, sort, LAV, hele kromisser og taksenka.. du veit sikker hvilken bil jeg mener..han har sekser, hadde hjemmesida hans før, men finner den ikke igjen nå, der var det MYE bilder av åssen han hadde gjort det.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Regner med det er denne du mener? Ser ut til å være femmer i den. http://xpress.mine.nu/volvov2/public/sectionview.asp?section=380 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2006 det ser ut som han har masse plass.. viften kan jo flyttes på forsiden av radiator, samt IC har du jo ikke der, om du kjører N/A. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Januar 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 husk at den bilen der er meget uorginal da, er temmelig trangt i mannazon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2006 Er redd for at det reimskiva kræsjer i vangen som går mellom rammevangene. At motorrommet rett og slett er for kort. Fikk ikke tia til å måle da jeg var hjemme i jula. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 jeg håper inderlig dette går! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 Er dette virkelig noe å satse på da? jeg har selv hatt to 960er med 3,0 og har per dags dato 3 kopiser som kjører 6er.1 3,0liters og 2 2,5 liters..alle er vi enige om en ting:maken til late og bensintørste motorer har vi aldrig sett maken til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 hehe, det er jo en helt annen bil den drar rundt på. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 En Amazon er ca 500kg lettere enn 960 ja. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Januar 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2006 du har et poeng der,ville heller uten tvil satset på en 5er istedet..fortsatt en tøff motor i amazonen og en del kortere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 960 er trøtt ja:) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 1600kg, AC, automat og mye luftmotstand. Med bare 204hk så er det ikke akkurat noe sportsbil nei. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg