maxis Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 1600kg, AC, automat og mye luftmotstand. Med bare 204hk så er det ikke akkurat noe sportsbil nei. hehe jeg prater om motorer med manuell boks,enda jeg hadde sportskasse med 1.1 i 5te gir..men uansett,allt er bedre enn b18/b20. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 At den ikke går bra er greit, men vil ikke kalle den lat. Går da bedre enn de fleste vanlige familiebiler. Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 At den ikke går bra er greit, men vil ikke kalle den lat.Går da bedre enn de fleste vanlige familiebiler. vel, din må ha vært noe gale med.. 2 liter på milen som du brukte :P I dag har jeg kjørt MANGE MIL og brukt ca. 200kr i bensin! det er da snakk om under literen på milen, med "aktiv" kjøring.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Kjører 960ien ned på 0.8l/mil på langkjøring jeg, på blandet ligger jeg mye på 1.2-1.3l/mil. Men i en lettere bil så skulle det gå an å få ned forbruket betydelig, 242en er vell noen hundre kilo lettere enn tanksen. (960) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tigerfish Skrevet Januar 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Hvordan går det med dele lista? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2006 Det var den og ja. Ble for dårlig tid da jeg var hjemme. Er det noe du trenger så er det bare å spørre, jeg vet stort sett hva jeg har, men klarer ikke å lage ei liste fra hode. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg