Baron Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Vi har i natt kommet til enighet om at vi har hatt våre små fighter her inne på forumet. Dette resulterer ofte i OFF-TOPIC. Derfor har vi bestemt oss for å holde litt igjen på dårlige å spydige poster. Vi mener også at MANGE ANDRE her inne også bør vurdere innleggene sine, og finne ut om de er støtende, før de legges ut. Hvis alle ønsker et mer nyttig forum, der vi kan utveksle ting og erfaringer med hverandre, så MÅ alle vurdere sine komentarer Vi er lei OFF-TOPIC MVH BARON OG DaButcher :eddie Siter Det er kjedelig og vite alt, men ikke vite hvorfor!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 dæven, jeg har lyst å være frekk.. :( men, ja.. vi er egentlig enige om å prøve å bremse ned på OT/Spydigheter. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Enig. Vil ikke si jeg er av de værste men noe OT har det kommet. Beklager det og skal ikke skje igjen. Annet på mine egne tråder ;) Neida ikke der heller! Undskyld. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
940T Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Enig, få ned OT! Siter ´94 945: B230FT SOLGT ´95 850 : B5252S- SOLGT ´86 240 : B230A- SOLGT ´83 240 : B230A- SOLGT :( gobilen ´85 360 : B200K- SOLGT (SPIKER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 får slenge meg på jeg og... er egentlig mest sorry for å ha spora av tråden din om sperre, DaButcher! Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten_A Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Det som iriterer mest på detta forumet er svar som: Det tema har vert oppe tusen gange...... SØK Påenget er jo at da er tråden alerede starta.å forumet er jo til,for at folk skal spøre..... Men i forhold til andre forum,så er volvo forumet ganske bra på alle måter,vist dere har lest litt andre steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Selv om jeg ikke har volvo nå, så titter jeg ofte innpå volvo forumet, savner gamle bilen til tider. Og det er en av de få forum delene som jeg mener faktisk holder seg mer on topic, en store deler av resten av forumet. Det er en kjennsgjerning at ting sklir ut. Sånn er da en vanlig samtale og er den ikke ? Har hatt mang en god stund med lesning av innlegg fra både baron og butchern. Litt små spydigheter er bare morsomt, så lenge begge smiler når dagen er omme :) Er sikkert O-t jeg og, men shit au. Ingen som tar sin død av det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Vi har en OT tråd allerede her: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89651 Bare å diskutere så busta fyker ;) Hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg