Hot Rod Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 I årene rundt 1970 kunne Dodge og Plymouth's kunder velge et såkalt "Airgrabber scoop" som tilvalg sammen med visse motortyper. Scoopet var et luftinntak som du kunne heve eller senke etter behov. Så dersom du stod i et lyskryss og noen begynte å kjekke seg, kunne de se at scoop'et steg opp fra panseret ditt i takt med at hornene i panne vokste ut! For å ytterligere understreke effekten hadde sidene av scoopet en dekal med en haikjeft på. Rått, eller hva! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Er horn i panna også x-tra utstyr? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Det er mer fra person til person Noen har den evnen, andre har det ikke........ Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Rått.men tviler på at det hadde passa på golfen min gitt ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet Mai 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 Elektrisk tannbørste (!!) kunne man få originalt innebygd i diverse Caddilacer (tror det var biarrizen som hadde dette) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2003 En kamerat ev meg hadde en kliss orginal, norsk solgt BMW M635 csi fra 80 tallet. Den var vanvittig feit helt til du åpnet midtkonsollen der den orginale mobiltelefonen var plassert. Det var sikkert tøft i 1985 eller deromkring, men i år 2000 så den 10kg store trekubben av en telefon ikke akkurat tøff ut :D Noe(n) blir fort gammeldags, andre holder seg evig. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mai 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2003 he he. det var vel sånn at når du skulle bort måtte du ha me rei 2 bagger en til tøy og en enda større en til mobilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Faren min var selger og fikk mobiltelefon gjennom jobben i 1983. Den veide 15 kg, kostet 12000kr og var på størrelse med en såkalt pilotkoffert. Må legge til at han bruker ikke den lengre nå. :D Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antheus Skrevet Mai 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Originally posted by Hot Rod Faren min var selger og fikk mobiltelefon gjennom jobben i 1983. Den veide 15 kg, kostet 12000kr og var på størrelse med en såkalt pilotkoffert. Må legge til at han bruker ikke den lengre nå. :D Var det den som het "Hot-line" eller noe? Husker fattern hadde en. Det var den gang det var status bare og ha mobiltelefon det :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mai 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2003 Husker bare vekta. Minnet mest om noe militært. Alt bærbart radioutstyr i forc'en må jo tåle et fall fra 3m ned på et betonggulv. Hadde han gjort det med dinosaur-mobilen hadde vel betonggulvet gått i stykker! Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 far hadde en simonsen mener jeg og huske. det var jo nesten en sånn felt telefon som militæret bruker. var dekning overalt og greier. det var stil back in da days det tenker jeg. bare såååå hightech Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 Originally posted by Marq_ far hadde en simonsen mener jeg og huske. det var jo nesten en sånn felt telefon som militæret bruker. var dekning overalt og greier. det var stil back in da days det tenker jeg. bare såååå hightech Fatter hadde MOBIRA.. Stort beist til 20K, med noen grønne knapper som lyste så jævlig, at den gjorde en kjempe jobb som lommelykt/arbeidslampe :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona Skrevet Mai 14, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2003 En bekjent av meg hadde en Simonsen tlf, av typen uten tastatur, altså systemet som ble brukt FØR NMT, man anropte en sentral, og fikk beskjed om å gå over i en kanal, der man kunne prate med den andre parten.. Nesten som et VHF samband egentlig. Forøvrig tok den ca halve bagasjerommet i en Audi 100.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Hukser muttern fikk den derre motorolaen til 1 kr.. da var det skikkelig stort husker jeg.. vippelokk og hele greia... hehe smuuud Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Mai 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2003 Selv så har jeg en Nokia 6610 til vanlig, men i siderommet i bagaserommet har jeg en Motorola Intertaional 1000 Den ligger der til den dagen jeg svinger av veien på fjellet og smeller ;) Kjekt å ha der det ikke er dekning med dagens telefoner. Over med SIM kort og ringe ;) Strøm er ikke problem da den har sigarett tenner kabel. Selger kansje denne antikk telefonen ved gode bud =) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg