Gå til innhold

S: 4 x 16" alu felger m sommerdekk til '91 sierra

Ranger emnet

El-LoCo

Anbefalte innlegg

OBS - 15" - IKKE 16"

Har disse liggende i garasjen.. Bilen er nå kondemnert og jeg trenger ikke disse lenger. Ok felger, merket ingen skjevheter el.lign når jeg kjørte med dem men kan ikke garantere at det ikke er noe der. Dekkene skal være greie nok, ikke sett så nøye på dette heller.

Selges til høystbydende som gir fornuftig pris, kan skaffe bilder om nødvendig..

Må hentes i oslo.

-'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!]

-'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!]

-'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt]

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har disse liggende i garasjen.. Bilen er nå kondemnert og jeg trenger ikke disse lenger. Ok felger, merket ingen skjevheter el.lign når jeg kjørte med dem men kan ikke garantere at det ikke er noe der. Dekkene skal være greie nok, ikke sett så nøye på dette heller.

Selges til høystbydende som gir fornuftig pris, kan skaffe bilder om nødvendig..

Må hentes i oslo.

da kunne jeg gjerne tenke meg og se bilder !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha sorry, var litt dårlig formulert. Er 4 stk 16"'ere.

Skal se om jeg ikke kan stikke innom garasjen til modern i kveld og ta noen bilder etter jobb, se etter oppdatering her rundt kl 23 i kveld :) Da kan jeg titte litt bedre på dekkmønster osv også.

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Uff, Nextgentel ødela massivt her, vært uten nett i 14 dager. Fikk opp linja nå i sted.

For det første tok jeg jo feil, felgene er jo ikke 16" men 15". Vet ikke helt hvordan man blingser på slikt, men det klarte jeg vertfall. Hurra for meg.

Må bare beklage det.

Anyways, felgene er som følger:

sierra felg 2.jpg

sierra felg 1.jpg

Igjen, må bare beklage mixup'en her.. Litt svimmel om dagen tror jeg.

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Bumper denne i disse vårtider, har fortsatt dette settet liggende i garasjen.

Bud anyone? De så bra ut når de stod på sierraen og merket ingenting til at de var skjeve eller noe sånt men ingen garantier.

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

lala.. ingen som vil ha billige dekk/felger ?

Kunne tenkt meg 500-1000 for hele settet.. Til deg som spurte om ET osv, har desverre ikke funnet bildene hvor dette skal være mulig å se enda. Kommer med oppdatering til deg direkte om jeg finner ut av det!

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhm, hva mer kan man si da ?

Jeg merket ingenting men gidder ikke bruke 300,- på å ta et sett dekk jeg evt. får solgt for 500,- til dekkverkstedet for å balansere dem om nødvendig.. Sier seg vel nesten selv? :)

la meg si det så klart som jeg overhodet kan:

Jeg aner ikke om felgene er skjeve men når jeg hadde sierraen i rundt 150 km/t (på speedo..) på E6'en merket jeg ikke mer enn hva jeg vil tro kommer av en 15 år gammel bil som hadde runda 180.000 km.

Siden jeg ikke har hatt dem hos en dekksjappe for å sjekke blir det dog helt feil å si at de garantert ikke er skjeve og jeg gidder da vel ikke lyve i en salgstråd selvom det virker som det er hva man må gjøre for å få folk til å ikke være skeptiske.

Sukk.

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ellers kan det virke som boltsirkel er 4 x 108 og innpress KAN være på 37, står vertfall ET37 på innsiden av felgene. Dekkdim er 195/55/15.

Edit;

Forøvrig ønsker jeg jo at felgene skal hentes. Worst case; gi meg kontanter, skru på felgene hos meg, ta en prøvetur. Finner du at felgene suger lut har du i værste fall kastet bort litt tid og felgene går i første og beste kontainer.

Spiller selges

Lenke til kommentar
Del på andre sider