BaronBlod Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 hørt litt forskjellig dårlig om de motorene, og planen var også å bruke den maskina som sitter der. men har ikke noe erfaring med B5254 så je skal ikke uttale meg for sterkt Det er derfor jeg mener at en GLT motor er det beste alternativet. De motorene får man billig! 170 hk orginalt, og med ett effektanlegg, åpent filter og chip, så nærmer man seg 200 hk for en billig penge :) Siter 86 740GL, 85 740TIC, 82 240GL 89 520i, 86 740TIC 85 Escort XR3i, 94 855 GL Bmw 325i cab, Volvo v40 03 jubileum, Volvo V50 R Design http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaronBlod Skrevet Desember 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 Heftigere cam, porting av topp, grenrør / eff. anlegg, custom innsug, chip.Får nok dette til en kurant pris hvis vi lager no selv.. Siter 86 740GL, 85 740TIC, 82 240GL 89 520i, 86 740TIC 85 Escort XR3i, 94 855 GL Bmw 325i cab, Volvo v40 03 jubileum, Volvo V50 R Design http://www.bilforumet.no/x50/225739-handla-bil.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s90r Skrevet Desember 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2005 hørt litt forskjellig dårlig om de motorene, og planen var også å bruke den maskina som sitter der. men har ikke noe erfaring med B5254 så je skal ikke uttale meg for sterkt Har aldri vært noe problem med GLT motorene. Foreldrene mine hadde en 850 GLT i 5 år, og kjørte på den nesten 100 000. Den hadde gått 316 000 når jeg solgte den for et par måneder siden. Den gikk som en klokke! Motorene der er utrolig bra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.