Gå til innhold

Ris: PM med reklame

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Dette er 2. gang jeg har fått pm med reklame for ting bilforumet.net arrangerer.. Skal ikke pm være en privat beskjed-greie? de aller fleste har jo fått med seg det som skjer på forumet, når det gjelder julebord og andre ting, det står jo på forsiden! Hvis det fortsatt er planer om å sende ut pm med reklame, syns jeg ihvertfall det skal være en mulighet for å reservere seg...:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre at du får en for mye enn at noen som ville gått, ikke fikk vite om det..

Eller var det den store overaskelsen når du så "1 ny melding", påfulgt av den store nedturen når du så at det ikke var en privat melding?

 

Nei, men seriøst så syns jeg det er helt greit, er jo ikke akkurat som om postkassa blir fyllt opp av "junkmail"... Er det ikke mer stress å lage tråd om det enn å slette meldingen?

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det skulle være unødvendig å bruke pm-funksjonen til sånt, når det står på forsiden av bilforumet.net's sider. private beskjeder er for private beskjeder, eod liksom. Hva blir det neste? at bilforumet legger inn reklame i pm? på sikt kan jo dette vanne ut funksjonen helt, at man ikke gidder å lese pm's.

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at det skulle være unødvendig å bruke pm-funksjonen til sånt, når det står på forsiden av bilforumet.net's sider. private beskjeder er for private beskjeder, eod liksom. Hva blir det neste? at bilforumet legger inn reklame i pm? på sikt kan jo dette vanne ut funksjonen helt, at man ikke gidder å lese pm's.

 

mvh oddi

hallo i luken, er jo sikkertnoen som ikke har fått det med seg ,så tok vel ikke så lang tid å lese!!!og de får vel ikke betalt heller!!!!! så bedre å få pm om ting som skjer i regi av bilforumet(mener det er en selfølge,min mening da)da de vil bil folket det beste.. da må og folk stille.. så bra tiltak med en pm:) :wave

Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg med gjengen som syns det er teit å klage på dette. Og som en annen sa, å få 2 pm siden 2002 ang treff og slikt kan da ikke være så ille.

trives du ikke med det så er det jo bare å flytte ut

2004 Ford Mondeo 1.8 Trend

1996 Ford Mondeo glx 2.0 (Død 21 August 2009)

1986 Yamaha XJ-600

http://www.my-ride.com

Alle bilder på min side er digitalt signert og kopibeskyttet ifølge åndeverksloven

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

pm om slike ting er helt greit og få, da jeg aldri ser på forsiden og leser sjeldent noe annet enn kjøp og salg forumet og golf forumet. Men ble litt irritert da jeg fikk reklame om østfold gatebil klubb som koster 400 kr å bli medlem av. Men dette var vel en privat bruker som tydligvis hadde fått med seg at jeg bor i østfold og skal prakke på meg et medlemskap.

1998 Opel Omega 2,5 V6

1988 Volvo 740-Solgt

1987 Volkswagen Golf-Solgt

 

Fartsgrenser er veiledende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår