Tore Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 har gått tom for håndbrekk:P åssen strammer man d? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Fungerer det ikke i det hele tatt? Wiren ryki? Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 joda. må bare strammes. hvor gjør man d. d funker hvis man drar den litt over d øverste hakket:P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 joda. må bare strammes. hvor gjør man d. d funker hvis man drar den litt over d øverste hakket:P Forsiktig med det i byområder... er folk her i haugesund som har mista lappen på grunn av håndbrekksladd nedi sentrum. Og jeg har selv blitt stoppa av sivilbil etter å ha brekka litt på en stor åpen parkeringsplass. Fikk en sterk advarsel, ingen bot, (hell i uhell, fy f... blei varm i toppen når jeg lå i sladd og sivilbilen kom med blålysa på rettet mot meg) men hvis han så meg gjøre d igjen, så ryker nok lappen ja. Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Johnsen: Det var du som var på Rema 100, Raglamyr? hehe.. :coplight Tore: Hvis du bretter gummien som er nedforbi håndbrekket til hver sin side (det er to stk gummier) så kan du se ned i et "rom". Der vil du se en mutter, som du kan stramme med en 10" skralle, 10" fastnøkkel etc, da strammer du håndbrekket. Det beste er å løsne på midtkonsollen, slik at du kan vippe den opp. Da er det mye lettere å komme til. Skruene til midtkonsollen løsner du med stjerneskrutrekker, to skruer bak, to i midten (under plata nedforbi håndbrekket, denne fjerner du lett, slik at du finner skruene), og to fremme. Lykke til :thumb ... Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan_S Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Klippet fra FSM'en: Siter BMW 330xdA Touring MY 02 Primera GT -94 300ZX -88 NA xSAAB 99 -84 Honda Z-50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Hvis det er tromler bak kan du bare legge til båndene. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Johnsen: Det var du som var på Rema 100, Raglamyr? hehe.. :coplight QUOTE] Hehe... ja d stemme, så du så meg asså? :op Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 takk folkens. nu kan eg slade ukontrolert igejn. damn har ikke fra vendt meg sierran ennå. går stadig i grøfta. i slowmotion da så vogna er like hel :D hehe. Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hvorfor brekke når man kan venstrebremse ? Mye morsommere enn å brekke.. Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 åssen gjørn d a:P aah. akk kommet hjem. hmm et tips ikke bruk gjerde til nabon for å rette opp bil. da blir deler av gjerdet borte å du har en nabo med drap i blikket. damn han var sinna. hehe. bilen er like hel så jeg gir vel f :P Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hehe... ja d stemme, så du så meg asså? :op Hehe, søskenbarnet mitt så på ahahahhaha ... Danna: Venstrebremse? Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hehe, søskenbarnet mitt så på ahahahhaha ... Danna: Venstrebremse? Søren meg max uflax da, er blant de første gangene jeg gidder å prøve på no sånt... sto jo ein heile haug med andre biler der oppe, og først når jeg hiver meg utpå kommer sivilbilen, åsså va d vel kanskje i halv to tida på natta også.... arg Mens jeg satt inni sivilbilen å snakka, kom d en honda innpå parkeringen å sladda mens politiet så på, irriterer meg at han ikke tok ham :op han i Hondaen parkerte ved siden av de andre som var der, og blei jo selfølgelig varsla, så han stakk av... hehe Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Det vi gjorde med corollan til en kompis av meg, når håndrekkwiren røyk, var og lære oss det uten brekk! Man gir full pinne, slipper gassen akkurat når man legger over for å få rompa ut, så styrer man litt, og når kontraen kommer gir man litt gass, og slipper før du legger over igjen, og sånn fortsetter du. Ikke like moro som med rwd, men man må bruke hva man har, og vi hadde bare corolla fwd uten brekk =D Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Hehe, ja, jeg hørte om han som kom inn med Acorden well Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg