Gå til innhold

brekksladd

Tore

Anbefalte innlegg

joda. må bare strammes. hvor gjør man d. d funker hvis man drar den litt over d øverste hakket:P

Forsiktig med det i byområder... er folk her i haugesund som har mista lappen på grunn av håndbrekksladd nedi sentrum. Og jeg har selv blitt stoppa av sivilbil etter å ha brekka litt på en stor åpen parkeringsplass. Fikk en sterk advarsel, ingen bot, (hell i uhell, fy f... blei varm i toppen når jeg lå i sladd og sivilbilen kom med blålysa på rettet mot meg) men hvis han så meg gjøre d igjen, så ryker nok lappen ja.

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johnsen: Det var du som var på Rema 100, Raglamyr? hehe.. :coplight

Tore: Hvis du bretter gummien som er nedforbi håndbrekket til hver sin side (det er to stk gummier) så kan du se ned i et "rom".

Der vil du se en mutter, som du kan stramme med en 10" skralle, 10" fastnøkkel etc, da strammer du håndbrekket.

Det beste er å løsne på midtkonsollen, slik at du kan vippe den opp. Da er det mye lettere å komme til.

Skruene til midtkonsollen løsner du med stjerneskrutrekker, to skruer bak, to i midten (under plata nedforbi håndbrekket, denne fjerner du lett, slik at du finner skruene), og to fremme.

Lykke til :thumb ...

- 1997 Nissan Primera GT

- x 1995 Nissan Primera lx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, søskenbarnet mitt så på ahahahhaha ...

Danna: Venstrebremse?

Søren meg max uflax da, er blant de første gangene jeg gidder å prøve på no sånt... sto jo ein heile haug med andre biler der oppe, og først når jeg hiver meg utpå kommer sivilbilen, åsså va d vel kanskje i halv to tida på natta også.... arg

Mens jeg satt inni sivilbilen å snakka, kom d en honda innpå parkeringen å sladda mens politiet så på, irriterer meg at han ikke tok ham :op han i Hondaen parkerte ved siden av de andre som var der, og blei jo selfølgelig varsla, så han stakk av... hehe

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi gjorde med corollan til en kompis av meg, når håndrekkwiren røyk, var

og lære oss det uten brekk! Man gir full pinne, slipper gassen akkurat når man

legger over for å få rompa ut, så styrer man litt, og når kontraen kommer gir man litt

gass, og slipper før du legger over igjen, og sånn fortsetter du.

Ikke like moro som med rwd, men man må bruke hva man har, og vi hadde

bare corolla fwd uten brekk =D

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider