thklinge Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Trenger ikke brekk om du har nok fart! Lift-off oversteer er myyye morsommere! :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer-R Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hvorfor brekke når man kan venstrebremse ? Mye morsommere enn å brekke.. Ja, kom igjen, fortell oss hva venstrebremse er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 http://www.modernracer.com/tips/leftfootbraking.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thklinge Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Hverken ABS eller Traction Control på min bil er så glad i LFB. Kan funke for å få kastet vekt på forakselen idet du går inn i svingen, men føler jeg har mer kontroll om jeg er i et lavt gir og tar liftoff istedet. Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Qvarren Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hehe, søskenbarnet mitt så på ahahahhaha ... Rettere sagt meg ja:)..ble selv jagt vekk når politiet kom.. Fikk en tlf rett før de kom.. Så eg holdt meg rolig:) Siter -Volvo 940 Turbo M90 og B230FT e ein god kombinasjon :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
^Vello Skrevet Desember 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2005 Ja, rettere sagt deg kiddie Siter - 1997 Nissan Primera GT - x 1995 Nissan Primera lx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg