Golfoman Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 noen som vet hvordan man kobler til oljetrykksmåleren? noen som har bilde av dette? har en golf mk3 1,8 93mod Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 du kjøper en oljetrykksmåler, med et T stykke som passer gjengene der oljeføleren sitter (på oljefilter lokket). skrur i T-stykket der oljeføleren satt. på den ene siden skrur du inn den gamle olje trykks føleren. på den andre siden skrur du inn giveren. kobler strømm til dettehttp://www.biltema.no/Archive/Documents/Technical_docs/all/32/32-202.pdf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Bull Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Du trenger ikke T-stykke. På oljefilter lokket er det tre uttak for givere, i to av uttakene sitter det allerede givere, mens i det tredje sitter det bare en plugg. Skru ut denne og skru inn den nye oljetrykksføleren. Vanskligere enn det er det ikke..... Siter VW Passat 1.8T GT28RS VW Golf III 1.8T Opel Kadett E(solgt) Opel Manta 2,2i turbo(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfoman Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 fine takk for hjelpen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Angående oljetrykksmåleren, vil den bevege seg mye under kjøring? :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kurtemann Skrevet Desember 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2005 Nei ikke noe betydelig.. Den vil være høy på kald motor, også gå sakte ned etterhvert med temperaturen. Være lav på tomgang. Stå på rundt 2-3 bar på vanlig kjøring. Den følger turtallet litt fra 3000 og oppover. Det er ihvertfall min erfaring. Siter [ ] 98' BMW E46 M-Optic [x] 90' VW Passat GL 1,8i [x] 88' VW Passat CL 1,8i (Vrak) [x] 87' VW Golf GL 1,8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Nei ikke noe betydelig..Den vil være høy på kald motor, også gå sakte ned etterhvert med temperaturen. Være lav på tomgang. Stå på rundt 2-3 bar på vanlig kjøring. Den følger turtallet litt fra 3000 og oppover. Det er ihvertfall min erfaring. Beveger seg litt mer på diesel. :) Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Noen som kan si meg om det er likt på golf iv? Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Er sikkert noe av det samme med olje der og vil jeg tro, nekter å tro at det har skjedd en revolusjon på olje-fronten akkurat når G4-kom heyyou Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juni 22, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2006 Så det er en åpen kobling på oljefilterboksen? Kan ikke huske jeg har sett noe slikt men.. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg