henning_dt85 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 heisan! Jeg og søstra deler på en golf 2 GL 1.8 fra 1989 som min bestefar har hatt. Jeg restaurerte/rustsveiset den i fjor vinter, og byttet hele bakskjermen på høyre side, reparert hjulkassa rundt tankpåfylling, byttet framskjermer og hjulbue, samt batteribunn og retta bulker. Nå er den nyydelig grønn med gvite blinklys foran og crystal edge baklys. Noen kromlister siden det er GL og ;) Men nok om bilen, jeg vil ha den litt old-school, men i venstre bakskjerm og dørene, samt hjulbuene er det hull til sidelister. jaja, gjør da ikke noe å ha på det, men noen som vet om man får tak på den steinsprutbeskyttelsen foran hjulbuen? Klarer ikke å få av noen hele på høggern :( Også mangler jeg jo hull i 3 av skjermene, så listene må limes med noe dobbeltsidig tape, noen som vet hvor man får tak på det og om det ødelegger lakken? Den er lakkert med skikkelig 2-komponent Glasurit-lakk. ( Jadegrønn LN6V hvis noen lurer ;) ) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Okki Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Var å kjøpte dobbesidig tape til vintergolfen min da ene sidelisten var løs. Da dro jeg på bilextra og der har de en 1 cm bred dobbesidig tape som er helt lik den som er på listene org. er det bilde av noen sidelister av et slag på eksa. Denne bør ikke ødelegge lakken. Siter -89' Golf Gti 16v Tråden om bilen: Golf-tråd nr. 1002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vimael Skrevet Desember 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 Kjøp de listene originalt. De koster ikke mange kronene. Dere snakker forøvrig om to forskjellige typer lister før og etter 88 i 88 sluttet de med lim og gikk over til plugger istede. Listene ble også dobbelt så breie. Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet Desember 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2005 nettopp, men for at ikke klokkerholm skal lage 2 slags skjermer så er det bare de uten listehull å få tak i. så i dører og i venstre bakskjerm samt hjulbuer kan jeg bruke plugger. Takk for tipsene ;) Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg