Gå til innhold

Chip audi 1.8TQ

Ranger emnet

BBS

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med chip på denne bilen? ( org.150HK )

Var en tur på Es-tuning i Trondheim og forstod det på de at det var stor sjanse for at bilen ville gå dårligere !! ????

Vannligvis kom det fram feil på turbo og motor som ikke var merkbare når bilen var original...

Åssen filter bør jeg bruke?? Hørte at K&N og andre olje filtre kødda med mapen.. pga olje partikler som brente seg fast osv..

HKS.. soppfileter .. er det noe å satse på ??? forslag ??

Litt mange spørsmål.. :) Men har akkurat kjøpt bilen så hadde vært litt artig å fått hissa den opp litt ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by clayman

Noen som har erfaring med chip på denne bilen? ( org.150HK )

Var en tur på Es-tuning i Trondheim og forstod det på de at det var stor sjanse for at bilen ville gå dårligere !! ????

Vannligvis kom det fram feil på turbo og motor som ikke var merkbare når bilen var original...

Åssen filter bør jeg bruke?? Hørte at K&N og andre olje filtre kødda med mapen.. pga olje partikler som brente seg fast osv..

HKS.. soppfileter .. er det noe å satse på ??? forslag ??

Litt mange spørsmål.. :) Men har akkurat kjøpt bilen så hadde vært litt artig å fått hissa den opp litt ...

Søk på tidligere tråder angående samme sak så finner du en del info. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BSR vant testen på 1,8t i bilsport ;) Den hadde jeg valgt om jeg var deg..

Dropp KN filteret.. Det tar massemåleren din! Bytt orginal filter oftere istedet! :) Å drit i dump ventil! (ikke gidd å diskuter den heller :D )

Bilen din kommer til å gå bedre ;) Men det KAN være at det dukker opp no småtteri som lekkasjer osv..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider